tomsi42 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Jeg synes siluettene sammen med gjerdet fungerte bra. Men haugen til venstre ødelegger en del. Tom Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Siluetten ser bedre ut som eit lite avatar bilde enn det gjer stort pga du har ikkje heilt svart bukse på ho som står i forgrunnen, og det irriterer ein del. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Kalibrer skjermen din. Det er en mann Cv-Trial. For meg ser jeg godt detaljar i "siluetten" så den fungerer ikke for meg Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 hvis ikke hadde det vært uvanlig lange hengepupper på henne/ham..,. Lenke til kommentar
kak Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Er det en mann i forgrunnen? Var overbevist om at det var ei dame jeg! Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 LOL Det er en liten gutt på hele 6år...... Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Ligna på en mann, ser ikke fjeset, lite detaljer pga at det er mørkt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå