Gå til innhold

Bildekritikk: Sliten og forlatt bil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det bare jeg som skulle ønske bilen var mer sentrert?

9025578[/snapback]

Takk for kommentar

Hmmm, jo kanskje det. Jeg croppet litt på den så den er litt mer i sentrum, men ikke helt sentrert. Gjorde og bildet mindre, da jeg følte det ble veldig stort når man åpnet det.

 

post-133960-1183840365_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Dette er noe jeg liker. Jeg liker også plasseringen av bilen, fargetonene og komposisjon forøvrig. I det hele tatt et bilde etter min smak.

9025710[/snapback]

 

Hyggelig å høre :D.

 

Takk for kommentarene,

Jeg er igrunnen ganske fornøyd med vinkelen på bildet, men jeg skulle gjerne ha tatt flere bilder i andre vinkler, som tomsi42 og Madusius sier, slik at jeg kunne sett selv hva som ble best. Dette har jeg dessverre ikke :(. Blir memo til neste gang ;)

Lenke til kommentar

Jeg ville personlig tatt bildet fra et lavere standpunkt, synes biler gjør seg best som en 5 årig ser den.

Ellers var det et av de bedre bilbildene her på forumet. Kjedelig med nye biler hvis det ikke er damer på dem.

Den eneste mangelen på bildet er hvite striper på dekkene, men det er ikke din feil.

 

Den bilen er ikke så sliten bare 2 skilsmisser og 3 barnebidrag så er den som ny.

Lenke til kommentar

Jeg var og igrunnen fornøyd med perspektivet på bilen. Men takk for innspill :), gir inspirasjon til flere bilder med litt andre budskap. Et bilde av den i samme stil, men mer froskeperspektiv, hvor man plutselig får en gammel slitt, men stolt bil som 'hever seg over deg'.

Derfor man legger bilder inn for kritikk, eventuelle forandringer på eksisterende bilde, og inspirasjon til nye ^^.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...