Oxayotl Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Håper tittelen sier det meste. lukkerhastighet: 1/25 Blender: f/18 Brennvidde: 20mm Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Er det bare jeg som skulle ønske bilen var mer sentrert? Lenke til kommentar
Oxayotl Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 Er det bare jeg som skulle ønske bilen var mer sentrert? 9025578[/snapback] Takk for kommentar Hmmm, jo kanskje det. Jeg croppet litt på den så den er litt mer i sentrum, men ikke helt sentrert. Gjorde og bildet mindre, da jeg følte det ble veldig stort når man åpnet det. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Hadde vært morsomt om du hadde stått litt lenger til venstre, slik at du fikk med mer av fronten av bilen. Det er mulig at burde tatt bildet fra en lavere vinkel. Selve lyssetningen var stilig. Tom Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Dette er noe jeg liker. Jeg liker også plasseringen av bilen, fargetonene og komposisjon forøvrig. I det hele tatt et bilde etter min smak. Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Likte veldig godt fargene og stemningen i dette bildet, mulig du kunne forandret vinkelen, men uansett så synes jeg dette er et bra bilde. Lenke til kommentar
Oxayotl Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 Dette er noe jeg liker. Jeg liker også plasseringen av bilen, fargetonene og komposisjon forøvrig. I det hele tatt et bilde etter min smak. 9025710[/snapback] Hyggelig å høre . Takk for kommentarene, Jeg er igrunnen ganske fornøyd med vinkelen på bildet, men jeg skulle gjerne ha tatt flere bilder i andre vinkler, som tomsi42 og Madusius sier, slik at jeg kunne sett selv hva som ble best. Dette har jeg dessverre ikke . Blir memo til neste gang Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Det er det fine med bildekritikk forumet - man blir ikke sablet ned, men istedet for innspill på andre måter å gjøre ting på. Tom Lenke til kommentar
Patrol_33 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Jeg ville personlig tatt bildet fra et lavere standpunkt, synes biler gjør seg best som en 5 årig ser den. Ellers var det et av de bedre bilbildene her på forumet. Kjedelig med nye biler hvis det ikke er damer på dem. Den eneste mangelen på bildet er hvite striper på dekkene, men det er ikke din feil. Den bilen er ikke så sliten bare 2 skilsmisser og 3 barnebidrag så er den som ny. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Det kunne også vært tøft, men dette ovenfra og ned perspektivet gjør bilen enda mer "patetisk", for å si det litt stygt. Dakars bilen, da. Lenke til kommentar
Oxayotl Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 Jeg var og igrunnen fornøyd med perspektivet på bilen. Men takk for innspill , gir inspirasjon til flere bilder med litt andre budskap. Et bilde av den i samme stil, men mer froskeperspektiv, hvor man plutselig får en gammel slitt, men stolt bil som 'hever seg over deg'. Derfor man legger bilder inn for kritikk, eventuelle forandringer på eksisterende bilde, og inspirasjon til nye ^^. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Hvis du ønsker å gi den noe av verdigheten tilbake, ja. Er det ikke politisk korrekt å fremstille en slik bensinsluker som dette på denne måten da? Lenke til kommentar
Oxayotl Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 Haha, stakkaran ble nok dumpet ovenfor en sneisen diselbil som var billig i drift. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå