Bjonski Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Forrige post inneholder bilder tatt tidligere i uka. Har vært ute og tatt en del bilder av forskjellige ting og synes at dette ble best. Midtstilt. Croppet litt. Lukkertid: 1/159 sek. Blenderåpning: F/2.6. Brennvidde: 6 mm. edit: legger ved et bilde til: Endret 7. juli 2007 av Bjohansen Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Bakgrunnen er ikke uskarp nok, slik at den forstyrrer. Tom Edit: Det siste bildet har mest potensiale. Endret 7. juli 2007 av tomsi42 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Den siste syntes jeg er super Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Reklamerer du for Gardena eller? Artige de 360 vannsprederene, men der jeg jobber selger vi lite av de :/ Syntes bildene er pene, og morsomme. Det siste var svært skarpt og fint, en anelse mørkt. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 Reklamerer du for Gardena eller? Artige de 360 vannsprederene, men der jeg jobber selger vi lite av de :/ Syntes bildene er pene, og morsomme. Det siste var svært skarpt og fint, en anelse mørkt. 9027111[/snapback] Var ikke ment som reklame :!: Tok bilde av det pga jeg synes det var kult med vannet som gikk til sidene. Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) De første to er så som så, men det siste likte jeg Fin fokus og et veldig godt utnyttet motiv, bakrunnen er egentlig veldig fremtredende, men det er det som gjør hele bildet bra synes jeg.. tror kanskje jeg ville redigert bort de to solflekkene på kroken Endret 8. juli 2007 av Madusius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå