Gå til innhold

Ny gamer mus, pris ingen hindreing^^

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jo, det sier at 4 med G5 er bedre enn han med 518.

9031348[/snapback]

Hvilket utstyr man bruker har absolutt ingenting å si. F.eks kunne Pentagram eid dere med kulemus og dere med G5.

Utstyret gir deg bare fordeler slik at du lettere kan utvikles som spiller, det angir ikke hvor god du er.

Lenke til kommentar

Det som alltid skjer ved sånne spørsmål er at du får tilbakemelding på at 15 forskjellige muser er de beste. Det jeg derimot ville gjort er å gå i en elektronikkbutikk, prøv ut litt forskjellige muser, finn ut hvilke du synes ligger best i handa de. Så kommer du tilbake og spør hvilken av de som har best HW. Viktigste med en mus er at den ligger godt i handa og har de knappene du trenger, følsomhet osv. kommer i andre rekke. Hvertfall min mening.

Lenke til kommentar
Siste lanet jeg hadde (hjemme) var vi 5 personer. 4 hadde G5 og 1 hadde MX518, han med MX518 er dårligst. Sier vel sitt? :)

9026957[/snapback]

Ja, det sier at han med MX518 er den dårligste spilleren.

Uansett, jeg er Logitech-fan, og anbefaler selvsagt Logitech. Microsoftmus (Mikke Mus) har jeg aldri likt, og jeg vil ikke anbefale de. Har aldri prøvd Razer, og har ingen planer om det heller ...

Lenke til kommentar

Hjelper ikke meg noe særlig med slike kommentarer "Har aldri prøvd Razer, og har ingen planer om det heller ..." Klart alle som er vandt til en muse typer er jo litt "nasjonalistiske" så kom heller med kommentareer hvis dere har hvertfall prøvd begge

Lenke til kommentar
Har hatt MX518,G5,MX510,MX300, intelli 3.0v1 og intelli 3.0v2. IMO er 3.0 v2 den beste musen. Den er lett, passer perfekt i hånden og har akkurat nok knapper :)

9027232[/snapback]

Mener at IMO 3.0 har altfor lette knapper å trykke på! Jeg kommer hele tiden ani høyreknappen, og da (I cs) blir scilence greien på våpenet skrudd på ( M4) det er virkelig irriterende. Og jeg er helt enig at problemet med Mx518 er at man blir fort svett på hendene. Har man lange fingre er heller ikke Mx518 serlig behagelig.

For emnestarteren vil jeg anbefale G5 musen for deg!! Den er god og sitter bra i hånden!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...