bruno99 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Nå som jeg skal kjøpe meg stasjonær pc må jeg oppgradere litt, jeg må ha en større mus enn Razer Krait musen jeg har som passer en stasjonær pc... Her ville jeg gjerne hatt noen tips til og erfaringer på gode og mindre gode mus, det er vel i utgangspunktet G5, Razer dead.... og Logitech MX518 det står mellom, men noen som har tips eller meninger? Lenke til kommentar
Moal Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Siste lanet jeg hadde (hjemme) var vi 5 personer. 4 hadde G5 og 1 hadde MX518, han med MX518 er dårligst. Sier vel sitt? Lenke til kommentar
MTLICA Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Razer Copperhead er det beste alternativet, ,men G5 er også en bra gamer-mus. Jeg hadde valgt copperhead. Endret 7. juli 2007 av MTLICA Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 I veldig høy grad smak og behag.. Jeg koser meg med copperheaden, men irriterer meg over at den har problemer med endel musematter (icemat v2, blå qpad CT, etc), men ellers er den helt konge. Men jeg vil anbefale deg å prøve Razer Deathadder.. Den går for å være digg, pluss at den funker på alt som kan krype og gå av musematter. Lenke til kommentar
Cadesius Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) Jeg har selv hatt Razer Copperhead, Razer Habu, MX510 og MX518. MX518 har jeg hatt i snart 2 år og jeg må si at jeg er meget fornøyd med presisjonen og sensitiviteten på den! De andre datamusene har bare vært andrevalg for meg. Endret 8. juli 2007 av cadesius Lenke til kommentar
sycho Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Har hatt MX518,G5,MX510,MX300, intelli 3.0v1 og intelli 3.0v2. IMO er 3.0 v2 den beste musen. Den er lett, passer perfekt i hånden og har akkurat nok knapper Lenke til kommentar
Moal Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Problemet med 518 er at man fort blir svett. Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 MX518 og G5 er å anbefale. Men jeg har Intelli 3.0 selv og elsker den. Jeg har et spesielt forhold til musa mi. Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Mx518..inte intelli 3.0. Syns intellin inte var lika bra, så nu samlar den støv pga dåligt kvalitet och mx518 känns mere kvalitet. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) Kjøpte meg G5 og en Steelpad 5L(musa glir utrolig bra på SP5L), fin kombo til å spille Battlefield serien. Liker godt at jeg kan vekte musen, programvare som fulgte med og knappene. Gir fin presisjon og jeg kan stille inn hastigheten in-game....kjekt når jeg er sniper og hopper i en tanks. (Leste litt på hardware.no og forumet/diskusjonen om musevalg på battle.no. før jeg gikk til innkjøp) Jeg er utrolig fornøyd. Endret 8. juli 2007 av Cri Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Har selv Deathadder, og for meg er det den suverent beste musa jeg noen gang har hatt til gaming. Har prøvd G5, MX51X, Diamondback, men elsker Deathadder. Formen er perfekt, ekstremt presis, responstiden er topp, osv. Tror det er den mest perfekte musen pr. dags dato 9026698[/snapback] Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 Blir ikke klok av dette, alle har sine meninger og erfaringer som dog er bra, men det er ikke lett å velge ut fra dette. Jeg skal spille bf2 og andre førstepersons skytespill hvis det er en pekepinn Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Jeg syns Razer Deathadder er konge med tøy musematte! Så bra glid har jeg aldri opplevd før, og jeg spiller selv CS:S. Det eneste minuset med musen er vel at den ikke har sense knapp, så man kan ta sensen høyre enner lavere ingame. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 mhm, jeg spiller på hardemusematter da Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Blir ikke klok av dette, alle har sine meninger og erfaringer som dog er bra, men det er ikke lett å velge ut fra dette. Jeg skal spille bf2 og andre førstepersons skytespill hvis det er en pekepinn 9027733[/snapback] Deathadder er den beste musa hardware-messig. Det er den musa med kraftigst og best hardware som finnes til vanlige forbrukere. Det trenger dog ikke bety at det er den beste musa for deg. Det beste er helt klart å prøve seg frem, finne ut hva du liker, og hva du ikke liker. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 hmmm.... kan den sammenlignes med habu? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 hmmm.... kan den sammenlignes med habu? 9030128[/snapback] I formen, ja. I "ytelse", nei. Deathadder er ubeskrivelig mye bedre. Anbefaler deg å lese litt HER. Det er den eneste testen som fysisk tester hvor gode de forskjellige musene er mtp. hastighet over musematta, osv. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 Ok, broren min har habu, syntes den er litt stor for meg, mest fordi jeg er vandt til en liten en (razer krait) hvordan er størrelsen på g5? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Ok, broren min har habu, syntes den er litt stor for meg, mest fordi jeg er vandt til en liten en (razer krait) hvordan er størrelsen på g5? 9030182[/snapback] G5 er stor og høy. Så og si lik MX51X. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Jeg har selv hatt Razer Copperhead, Razer Habu, MX510 og MX518. MX518 har jeg hatt i snart 2 år og jeg må si at jeg er meget fornøyd med presisjonen og sensitiviteten på den! De andre datamusene har bare vært andrevalg for meg. 9027165[/snapback] MX518 og G5 er å anbefale. Men jeg har Intelli 3.0 selv og elsker den. Jeg har et spesielt forhold til musa mi. 9027241[/snapback] Mx518..inte intelli 3.0. Syns intellin inte var lika bra, så nu samlar den støv pga dåligt kvalitet och mx518 känns mere kvalitet. 9027257[/snapback] Helt enig her. Har hatt både MX518, IntelliMouse og G5. Av alle må jeg si meg mest fornøyd med MX518. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå