Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problem med start av steam online-spill

Anbefalte innlegg

Heisann

Jeg starter steam, klikker meg videre til "game menu", og starter opp Counter-Strike.

Jeg får opp meldingen; Preparing to launch game, men etter 4-5 sekunder kommer dette opp;

steam-1.jpg

Får opp en feilmelding fra steam om at spillet er utiljengelig atm.

&

Får opp virusvarsel om trojan horse av Norton...

akkurat hesten er ikke noe problem, Norton klarer å fikse det iløpet av 2-3 minutter, men noen ideér om hva jeg skal/kan gjøre for å fikse dette?

Er det nødvendig å ramse opp noe info om selve pc'n, så bare si ifra, men kunne ikke finne det særlig nødvendig..

Takk på forhånd! =)

Endret av iNux
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trykk på "mer informasjon" slik at vi får vite litt meir om hesten.

Det står jo også der at den ikkje får tilgang til fila.

Prøv også ein virussjekk med trend websak eller så trur eg at www.eset.com har ein online virussjekk, dei har i allefall ein som funker i 30 dager om du laster ned.

Eg ville ha fjerna norten antivirus fra pc'n, om du får det til da.

Lenke til kommentar

Hei!

Har også laget en tråd om dette: Linky

Har akkurat det samme problemet. Fikk det nettopp (idag)

Tror kanskje dette er en bug i Norton som snart vil bli fikset. Filene er nok laget av Steam som midlertidige filer for å starte spillene, fordi de ligger i Documents and Settings\(bruker)\Lokale innstillinger\temp\

Takker hvis noen har en løsning.

Endret av Submoose
Lenke til kommentar
Symantec Security Products Mis-Detecting Steam Games as Malware

9 July 2007

Users of Symantec's security products have recently been finding that they cannot launch Steam-based games. It appears the reason for this, as discussed on the Steam Forums, is that a new update from Symantec is inadvertantly flagging Steam games as trojans. Symantec are aware of the problem and are working on a patch, the only solution at the moment is to disable any background or automatic protection. Note that in general I always recommend (and so do game developers) that users disable all background programs - including security software - when gaming, as they are known to potentially cause conflicts and performance issues.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...