hanvar Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Har kjøpt meg en ny N73 ME i dag. Prøver å flytte over SIM kortet fra min gamle mobil, men den nye tlf vil absolutt ikke godta kortet. Jeg får opp "godkjent" på min personlige kode - deretter står det "SIM-kort ikke gyldig". Så skjer det ikke noe mer. Ser nå på pakken til min nye tlf at det står "låst til NetCom i 12 måneder, jeg har Telenor.. Kan det ha betydning eller er det noe annet jeg har glemt å gjøre? Han som solgte meg tlf visste veldig godt at jeg har bedriftsabonnement fra Telenor, dette abonnementet låste jeg på nytt i dag da jeg kjøpte tlf. Det var selgeren som ordnet alt dette, så det er litt rart hvis det er grunnen? Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Kjøpte du privat eller gjennom en kjede? Lenke til kommentar
hanvar Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 Kjøpte du privat eller gjennom en kjede? 9025539[/snapback] Telefonen ble kjøpt hos Lefdal - ikke noe privat opplegg med andre ord.. Lenke til kommentar
DTS Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Denne telefonen får du ikke til å fungere før du har fått fjernet operatørlåsen, eller setter i et Netcom-SIM. Tror nok du må ha møtt en ferievikar av en selger ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå