jingt Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Fikk en mikroskopisk glassbit som skjærte opp en liten bit av fingeren, og jeg tror den sitter langt inni der nå. Det blødde noe voldsomt, og forårsaket enorme smerter, men nå kjenner jeg fint lite. Er det farlig? Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 skader ikke å så en lege eller noe til å se på det. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Har selv hatt en liten glassbit i hånden over noen år, og ingenting har hendt. Lenke til kommentar
dask Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) har selv en del småstein inne i fingeren i noen år nå etter en større stein... legen fikk de ikke ut... bare man ikke får infeksjon eller noe så går det bra.. Endret 7. juli 2007 av dask Lenke til kommentar
jingt Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 okey, thanks, da stoler jeg på dere Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) okey, thanks, da stoler jeg på dere 9025751[/snapback] Det er noe av det dummeste du kan gjøre. jeg ville heller kappet av meg hånda enn å høre på forumfolk som snakker om helse. :!: Edit: Iallefall de som henger på OT-delen. Endret 7. juli 2007 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Vel det at du ikke merker noe nå trenger ikke å bety at du ikke kommer til å gjøre det senere. Pass bare på at du ikke får et helvete med infeksjoner etc. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Vel det at du ikke merker noe nå trenger ikke å bety at du ikke kommer til å gjøre det senere. Pass bare på at du ikke får et helvete med infeksjoner etc. 9025860[/snapback] Kanskje han blir til glassmannen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå