Gå til innhold

hjelp til valg av pc i amerika max 5000$

Anbefalte innlegg

hallo. skal kjøpe meg pc den skal shippes til staten Washington så ta med de skattene for den staten.

max pris 5000 USD$.

pc'en skal hovedsakeligt brukes til gaming.

Her er det jeg trenger:

CASE: Hot ! Apevia X-Telstar Aluminum Full Tower 420W Case w/ Temp Display and Fan Control (Black Color)

CPU: (Socket AM2) AMD Athlon™64 X2 6000+ Dual-Core CPU w/ HyperTransport Technology

MOTHERBOARD: (Socket AM2)Asus Crosshair nForce 590 SLI MCP Chipset DDR2/800 MBoard w/ Dual 16x PCI-Express

MEMORY: (Req.DDR2 MainBoard)4GB (4x1GB) PC6400 DDR2/800 Dual Channel Memory (($5 off Mail-in Rebate) Mushkin Xtreme w/ Heat Spreader PN: 991523)

VIDEO CARD: NEW! NVIDIA GeForce 8800 Ultra 768MB 16X PCI Express (EVGA Powered by NVIDIA)

VIDEO CARD 2: NEW! NVIDIA GeForce 8800 Ultra 768MB 16X PCI Express (EVGA Powered by NVIDIA)

LCD Monitor: NONE

HARD DRIVE: Extreme Performance (RAID-0) with 4 Identical Hard Drives (2TB (500GBx4) SATA-II 3.0Gb/s 16MB Cache 7200RPM HDD)

Data Hard Drive: Gaming Hard Drive (10, 000RPM SATA150) (SATA150 - Western Digital Raptor 74GB 10, 000RPM 16MB Cache WD740ADFD)

Optical Drive: LiteOn LH-2B1S (BLACK) 2X Blu-Ray (25GB Storage) Rewritable SATA Internal Drive (Black Color)

Optical Drive 2: NONE

SOUND: Creative Labs X-FI XtremeGamer Fatal1ty Pro 24-BIT PCI Sound Card

det følger også med et musikkanlegg på 600watt ukjent merke.

sorry ser det ble litt rotete men det får så være, kopierte det fra en annen side, cybercom. der fikk jeg alt dette til ca 5000$ men jeg lurte bare på om noen klarer å finne en bedre pris på noen andre sider. ikke alienware og falconnorthwest det blir for dyrt.

takk for svar :yes:

Endret av seidon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er ikke dette akkurat noe jeg kan så altfor mye om, men jeg kan vel nesten garantere at medfølgende 420W PSU i kabinettet ikke vil kunne kjøre 2 x 8800 GTX Ultra i SLI.

Du er avhengig av en PSU med 4 x PCIExpress-strømkontakter har jeg forstått det rett, leste kjapt noe om dette på Alienware sine sider da jeg sitter og sikler litt på de for tiden.

Lenke til kommentar
Når du først bor i USA, hvorfor ikke kjøre en AlienWare?

9025293[/snapback]

jeg bor ikke i usa jeg kjenner noe som bor der som skal kjøpe den for meg, men som jeg skrev tidligere jeg kjøper ikke alienware det blir for dyrt. hvis jeg skulle hatt det samme i en alienware ville det blitt betrakteligt dyrere

jeg vet at det ikke er noen vits men jeg liker og sjekke litt fordi hehe. tenkte kanskje kjøpe en commodore gamer istedefor men er litt usikker. vill ikke tro du får like mye for penga andre plasser. jeg glemte også og skrive at jeg hadde en extra 1,1kw's psu i handlelista som ikke kom med.

Lenke til kommentar

det er pc'for komfpengene mine bare så der vet det. men det var en ting til morra mi får hjemmepc tilbud fra jobben neste år også der jobben sponser en god del. jobben har hjemmepc avtale med dell så hva med og velge en dell xps?? vet ikke helt konfigurasjonen på den enda men tror den vil være syyyyyk :p faren til en venn av meg er den som velger produsent og hjemmepc utstyr og konfigurasjoner på pc'ene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...