Gå til innhold

Anbefal meg en voksen tegnefilm!

Tharos.

Anbefalte innlegg

Ja og kanskje  Heavy Metal

9062332[/snapback]

Enig, den filmen er herlig, skikkelig mannefilm. :-)

Hr. Jenssen: Synes faktisk at den originale Vampire Hunter D er god jeg. Langt unna Bloodlust, men fremdeles en bra film.

Det fine er at man ikke trenger å se Vampire Hunter D for å se Bloodlust.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke sett den originale Heavy Metal, men Heavy Metal 2000 er ikke såååå dårlig heller. Der har vi også masse blod og puling. Skal du ha en "tegnefilm for voksne" så kan du knapt komme nærmere enn med denne filmen.

Forresten, neida, Vampire Hunter D er ikke dårlig. Begynner å bli en stund siden jeg så den nå, så jeg husker lite av hva som faktisk skjedde - men jeg husker at jeg ikke koste meg like mye som med Bloodlust - på langt nær.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Fist of the North Star

When Ken punches people they explode...

:wee:

9062826[/snapback]

:!:

Vil anbefale:

Trillingene fra Belleville!

http://www.imdb.com/title/tt0286244/

Og

The Old Lady and the Pigeons:

http://www.imdb.com/title/tt0127710/

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
A starving gendarme, wasting away from hunger, is reduced to grabbing castoff snacks from fat American tourists. When he sees as old woman feeding pigeons, in desperation he hits on the bizarre idea of dressing up as one, replete with grotesque, oversized head, and passing himself off as one of them! She seems not to notice that he's a bit larger than her other birds - and it gets odder when he invites himself into her flat and gestures for her to make a meal for him. As the weeks pass, he gets fatter and fatter, and as he slips into his delusion, he starts believing he IS a pigeon. One day, he follows her to the kitchen, where he is shocked to discover that her real pet is another woman - dressed up as a cat! Then he realises she's just been fattening him up as a treat for the cat...

Begge fra samme regisør.

Lenke til kommentar
Tror manga er bøker, mens anime er film, men er ikke sikker. Selv synes jeg du skal sjekke ut "Mind game", spesiell animasjon og veldig bra film.

Mind game

9026645[/snapback]

Aye! Mind Game er en eksplosjon av energi og orginalitet. Noe liknene eksisterer ikke, og selv om det er japansk animasjon er det såpass langt vekk i fra standard 'anime' at alle (inkludert animehatere) bør se den. Enkelt en av mine favorittfilmer.

Som LarsP sier, så finnes det en del anime som ikke er tegnet på samme måte som f.eks Pokemon er. Og svært mange tror Pokemon er definisjonen på anime.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...