henrikwl Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Kan noen være så vennlige å gi meg MMS oppsettet for OneCall, slik at jeg kan sette det opp manuelt? Det skitne automatiske systemet deres funker jo selvfølgelig ikke. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 Det ordna seg til slutt, etter ca. 10 forsøk. Hvorfor kan ikke innstillingene ligge ute for de gangene da automatikken ikke fungerer? Jeg skulle ønske jeg kunne si at dette er første gangen noe slikt har hendt meg, men det er det ikke. Før i verden kunne man velge automatisk eller manuell - mye bedre. Lenke til kommentar
ThorB Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 (endret) jeg å har onecall og mms fungerer ikke etter autoinnlistlinger. hvordan fiksa du det?? edit: enig. skulle ha vært opplyst om manuelle innstillinger også. nå viser det seg at autopakken til min mobil ikke var komplett. den bare installerte wap innstillingene, og ikke mms.. alt løste seg ved bruke de manuelle instruksene som ligger på netcom sine sider: http://212.45.173.50/content/modules/guide...Id=449&Back=YES Endret 15. juli 2007 av thor918 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå