Gå til innhold

Tatt med en bakpå scooter

mebeemo

Anbefalte innlegg

Hei!

I går kveld var jeg og en kompis på jobb helt til klokka 05.00. Siden jeg ikke hadde hjerte til å se en venn gå hjem helt alene, tilbød jeg han å kjøre han på scooteren min. Vi valgte å ta en skogvei, i håp om å ikke møte på politiet. Men flaksen var ikke på vår side, og vi ble blinka inn. Det som var kjedelig var at vi hadde kjørt i 300 meter, og skulle ikke stort lengre :cry: De spurte da hva vi heter, sånn generel politisnakk. Og vi prøvde å forklare at begge var slitne i beina etter 13 timer i en kiosk, og de var faktisk forståelsesfulle. At scooteren er helt lovlig og at vi la oss helt flate hadde også sin virkning, tror jeg. Vi fikk da beskjed om at vi skulle få gå denne gangen, men at det aldri måtte skje igjen. Men de tok navnet og skiltnr mitt. Hva skjer med det? Får jeg noe anmerkninger eller noe på rullebladet? Er litt forvirra, var jo så trøtt at jeg ikke hørte stort mye, men nå er jeg litt nervøs. Har skikkelig lite lyst til å framstilles som kriminell :p Noen som har opplevd det samme? Eller noen som kan forklare meg hva som skjer/kommer til å skje?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De noterte sikkert bare navnet og skiltnummeret fordi de allerede hade stoppet dere.

Eller bare fordi dere fikke en advarsel, og hvis du blir stoppet igjen på scootern, så får du nok bot, elns...

Null stress.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...