mebeemo Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Hei! I går kveld var jeg og en kompis på jobb helt til klokka 05.00. Siden jeg ikke hadde hjerte til å se en venn gå hjem helt alene, tilbød jeg han å kjøre han på scooteren min. Vi valgte å ta en skogvei, i håp om å ikke møte på politiet. Men flaksen var ikke på vår side, og vi ble blinka inn. Det som var kjedelig var at vi hadde kjørt i 300 meter, og skulle ikke stort lengre De spurte da hva vi heter, sånn generel politisnakk. Og vi prøvde å forklare at begge var slitne i beina etter 13 timer i en kiosk, og de var faktisk forståelsesfulle. At scooteren er helt lovlig og at vi la oss helt flate hadde også sin virkning, tror jeg. Vi fikk da beskjed om at vi skulle få gå denne gangen, men at det aldri måtte skje igjen. Men de tok navnet og skiltnr mitt. Hva skjer med det? Får jeg noe anmerkninger eller noe på rullebladet? Er litt forvirra, var jo så trøtt at jeg ikke hørte stort mye, men nå er jeg litt nervøs. Har skikkelig lite lyst til å framstilles som kriminell Noen som har opplevd det samme? Eller noen som kan forklare meg hva som skjer/kommer til å skje? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Tror nok bare de noterer navnet og nummeret ditt til en eventuel senere hendelse. Virker som om de ikke lager noen stor sak utav det denne gangen. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 De noterte sikkert bare navnet og skiltnummeret fordi de allerede hade stoppet dere. Eller bare fordi dere fikke en advarsel, og hvis du blir stoppet igjen på scootern, så får du nok bot, elns... Null stress. Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Navnet mitt ble notert for jordekjøring, som 16 åring. Ikke skjedd noe med det iallefall, men ble litt nervøs edit: 16 ikke 17. Endret 7. juli 2007 av Axentrix Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) Jeg fikk en advarsel for å ha kjørt forbi en bil på motorveien (E18) over dobbel sperrelinje. Ingen bot, men ble registrert. Edit: Kjørte motorsykkel. Endret 8. juli 2007 av sedsberg Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Det må da være måte på hva politiet skal bruke resurser på. Det var sikkert derfor de lot dere gå for den denne gangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå