piripi Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Kan noen hjelpe meg med mitt problem? Jeg har en SE z610i som jeg har prøvd å få realtones ringetoner på. Laster ned filen og alt går greit, men når jeg skal spille den av kommer det bare opp "Kan ikke spille av denne lyden". Det er også et nøkkelsymbol over navnet på filen. Jeg har prøvd å laste ned mange filer, men ingen fungerer. Frustrerende. Det ligger jo mp3-filer inne på mobilen når man kjøper den, så hva er problemet?? Veldig takknemlig for svar og hjelp Lenke til kommentar
piripi Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 Kan noen hjelpe meg med mitt problem? Jeg har en SE z610i som jeg har prøvd å få realtones ringetoner på. Laster ned filen og alt går greit, men når jeg skal spille den av kommer det bare opp "Kan ikke spille av denne lyden". Det er også et nøkkelsymbol over navnet på filen. Jeg har prøvd å laste ned mange filer, men ingen fungerer. Frustrerende. Det ligger jo mp3-filer inne på mobilen når man kjøper den, så hva er problemet?? Veldig takknemlig for svar og hjelp 9025055[/snapback] Ingen?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå