PlatinumFlyer Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 W. Mutual er jo en stor bank. Andre banker du bør vurderer er Bank of America, som har masse filialer over hele landet, og JP Morgan's Chase. Chase har dårlig dekning i noen stater dog, men vokser stadig gjennom oppkjøp.. Lenke til kommentar
moestue Skrevet 21. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2007 Har gått til anskaffelse av Skandiabanken og har bestillt Visa kort derfra. Prøver å bestille kredittkort også, men søkingen avbrytes av systemet når jeg skal kredittvurderes. Har dette noe med at Skandiabanken ikke vil tilby meg kredittkort? Har fra før mastercard med 20k fra Dnb, men har lyst til å forholde meg til én bank, og ønsker derfor kredittkort fra Skandia også. Tar en telefon i morgen, men hvordan er Skandia generellt når det gjelder kredittkort på unge? Er 19 år og har tjent ca 50 000 det siste året. Har ingen betalingsanmerkninger, men har ca 9000 i minus på dnb mastercardet nå hvis det skulle ha noe å si. Lenke til kommentar
moestue Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2007 Ringte Skandiabanken i dag, og fikk høre at jeg må være kunde hos dem i 2 mnd før jeg kan få kredittkort!?! Det står absolutt ingenting om det på nettsidene, og de reklamerer jo så godt for kredittkortet sitt på hjemmesiden. Saken er at det passer meg særs dårlig siden jeg må forskuttere flybilletter, skolesaker, skoledepositum og no campus greier. Er liksom derfor jeg anskaffer kredittkort. Så spørsmålet er om det er noen vei rundt den ventetiden? Nå gadd jeg ikke å fortelle hun dama at jeg er ganske avhengig av det kredittkortet mtp studiene osv, men er det verdt å gjøre et forsøk på å få kredittkort nå, feks ved å ringe eller sende mail? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 (endret) ... 9035439[/snapback] Vel, jeg bor der, og har vært i mer enn en tredjedel av de femti statene. Florida generelt er jo tilpasset turister, men vet at vi hadde en ATM der nede hvor vi tok 3 dollar i eiergebyr. (Vi hadde interresser i et hotell - nå solgt). 9041385[/snapback] Egentlig er det bare 46 stater. *spikke flis* Jeg tviler på at de vil omgå den regelen. Endret 24. juli 2007 av ^fmj Lenke til kommentar
Wlffrsether Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 <snip> Så spørsmålet er om det er noen vei rundt den ventetiden? Nå gadd jeg ikke å fortelle hun dama at jeg er ganske avhengig av det kredittkortet mtp studiene osv, men er det verdt å gjøre et forsøk på å få kredittkort nå, feks ved å ringe eller sende mail? 9121587[/snapback] Grunnen til dette er nok at de ønsker å ha historikk på deg før de gir deg kreditt uten sikkerhet av noe slag. Den eneste muligheten du har er nok å ta kontakt med en kundebehandler og forklare saken din, så får du håpe at de er fleksible. Lenke til kommentar
moestue Skrevet 24. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2007 <snip> Så spørsmålet er om det er noen vei rundt den ventetiden? Nå gadd jeg ikke å fortelle hun dama at jeg er ganske avhengig av det kredittkortet mtp studiene osv, men er det verdt å gjøre et forsøk på å få kredittkort nå, feks ved å ringe eller sende mail? 9121587[/snapback] Grunnen til dette er nok at de ønsker å ha historikk på deg før de gir deg kreditt uten sikkerhet av noe slag. Den eneste muligheten du har er nok å ta kontakt med en kundebehandler og forklare saken din, så får du håpe at de er fleksible. 9131489[/snapback] Jepp.. For det som irriterer meg er at det faktisk ikke står NOE om dette på nettsidene til Skandia. Hadde jeg visst det hadde jeg kanskje valgt Fokus Bank sin løsning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå