Fjoslen Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Maskinen restarter seg etter ei stund spilling av Counter-Strike Source. Jeg har ikke hatt problem tidligere med, jeg kjørte før litt høyere 24/7 klokk enn d jeg gjør idag. Maskinen restarter seg ikke etter såså mange minutters spilling men dette varierer voldsomt. Noen ganger rett etter spillestart og noen ganger så har jeg spilt ei stund men den slår seg ikke av. Mitt spørsmål er, hva kan være galt? Jeg skal poste temps om den restarter seg snart.... -DeDDi Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 snurrer vifta? evt: kjølinga? Lenke til kommentar
Fjoslen Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 Jepp, ikke noe i veien med kjøliga. Har funnet ut at det ikke er tempsa som er problemet Ingen temps over 50 grader ingame, bortsett fra skjermkortet som ligger på 60 (8800GTS) Lenke til kommentar
Korka Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Hakker lyden og bildet i spillet rett før den restarter seg? sånn rr-rr-rr! Lenke til kommentar
Fjoslen Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 Ja den hakker men det går veldig fort. Og noen ganger forsvinner lyden først :S Lenke til kommentar
Fjoslen Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 Det kan da ikke være fordi det er for dårlig spenniner da, er en MIST 600 Watter. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Lånte en PSU av en kamerat her en dag, mener å tru at det var 380w eller noe, der restarta den seg, som han sa ville hende noen ganger... Kjøpte av han en 520w strømforskyning og der skjedde det samme, bare 1gang da... Høres ut som det er strømforskyninga som det er noe feil med, skjer det ofte? Lenke til kommentar
Fjoslen Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 Nei ikke så ofte nå i det siste. Lenke til kommentar
SkauG^ Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Dakar Fredrik har du pc problemer du da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå