Snufi Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Hallo. Eg lurte på om det går ant og søke etter stipend når eg begynner på vg1 bygg og anlegstekknik. Det er jo sån at alle må ha data nå, vil det sei at det ikkje går?` Vis det går, kor kan eg finna søknads skjema? Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Trur ikkje du får stipend på det. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Jeg tror ikke du får noe ekstra fra Lånekassa utenom vanlig stipend/lån for å dekke f.eks en PC. Men du kan snakke med rådgiveren på skolen om det finnes andre ordninger for PC. Eksempelvis vet jeg at Høyskolen i Sør-Trøndelag har en slik bærbar PC-ordning slik at studentene får billigere PCer igjennom skolen, samt fri support fra driftavdelinga på skolen. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Ja, du kan søke om stipend nå. Men du må fortsatt ha skolens stempel. Om det sitter noen på kontoret på din skole, så kan du få det. Du får ikke stipend før skolestart, men du får i tide. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå