zoolander Skrevet 8. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2003 Har "svømt" litt i markedet en stund nå, og som flere andre funnet ut at det er ufattelig mange typer bærbare pcer å velge mellom. Har sett på Zepto sine sider og kommet frem til at kampanje-modellen på znote 2002 ser ut til å være et bra kjøp ( http://www.zepto.no/default.asp?Side=kampa...nje.asp&ID=4020 ). Lurer på om denne maskinen er et godt kjøp, og/eller om denne maskinen har klare ulemper som jeg bør vite om på forhånd? Lenke til kommentar
Maestro Skrevet 8. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2003 Fant en test av maskinen på: http://www.barbara.no/tester/zepto/znote20...2002/index.html Har ingen erfaring med maskinen, sitter i samme posisjon som deg og vurderer. -Maestro- Lenke til kommentar
zoolander Skrevet 9. januar 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. januar 2003 Ser ut som den kom rimelig greit ut fra den testen da. Men nå er den riktignok datert 6.6.2002, og det er jo en stund siden. Slik som det ser ut nå så tror jeg at jeg kommer til å gå for den maskinen. Lenke til kommentar
Jeff Cane Skrevet 9. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2003 Har hatt en Zepto 2002 i snart et halvt år, og jeg er meget fornøyd med den så langt. Med unntak av en noe svak batteritid(+-2 timer) er det en meget solid maskin. Denne kan du trygt kjøpe, et godt kjøp rett og slett! Send meg en PM om du lurer på noe mer omkring den. Lenke til kommentar
El Viking Skrevet 9. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2003 Ser ikke at det var et så veldig godt tilbud. Dell Inspiron 2650 koster 13745,- og har bedre specs (bortsett fra 16MB skjermkort og ikke firewire). P4 2.0 512 DDR 30GB 14.1 TFT 16MB GeForce2go XP pro etc... Er det noe jeg har oversett? Lenke til kommentar
zoolander Skrevet 9. januar 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. januar 2003 Er det combo dvd/cdbrenner på den dell maskina? Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 9. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2003 Tror det er dårligere hovedkort og minne på Dell maskinen... tror Zeptoen er et bra kjøp nå (Er forøvrig to ganske forskjellige maskiner... Zeptoen er nok langt mer mobil..) Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 9. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2003 Jeg har aldri hatt problemer med min Zepto 2002 men den virker litt simpel (myk plast) i forhold til min gamle Armada E500 . Er meget fornøyd med Zeptoen . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå