Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

100 orgasmer om dagen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Aha...Jaja. Kan da umulig være så smertefullt å sprekke opp såpass i underlivet, at en unge kan komme ut. Synes faktisk det høres deilig ut. Blir nesten tent av tanken :love:

9026634[/snapback]

Per Espen Nilsen, du er en syk syk gutt..

Lenke til kommentar

Enkelte kaller det sykt, selv anser jeg det som helt normalt.

Neida :p

Var ironisk ment.

Beklager om noen fant det støtende på noen som helst måte.

Aha...Jaja. Kan da umulig være så smertefullt å sprekke opp såpass i underlivet, at en unge kan komme ut. Synes faktisk det høres deilig ut. Blir nesten tent av tanken :love:

9026634[/snapback]

Per Espen Nilsen, du er en syk syk gutt..

9026680[/snapback]

Jeg ønsker forresten å påpeke at jeg ikke heter Per Espen Nilsen.

Mailen er kun junk-mail, og adressen er et resultat av et øyeblikks uoppfinnsomhet :)

Endret av VonOs
Lenke til kommentar
Komme 5 ganger om dagen hadde vært litt slitsomt :p

9028585[/snapback]

Har jeg som regel null problem med egentlig... Men hundrevis av ganger MÅ være slitsomt

9029069[/snapback]

Skulle skrive hvert 5 min, men skrev feil som vanlig :dontgetit:

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hadde ikke det vært fantastisk, gutter?

Åhh, elsker tanken på å kunne få meg en orgasme hvert 15. minutt :dribble:

9025521[/snapback]

Det hadde ikke vært mye artig.

For det første har menn bare en tredjedel med nerver i forhold til det kvinner har.(I underlivs-området)

Noe som vil si at kvinners orgasme er mye sterkere enn menn sin orgasme.

Og da er det ille å få en orgasme hvert 15. min. :thumbdown:

Endret av kaken92
Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
  • Opprett ny...