Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

100 orgasmer om dagen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er faktisk ganske vanlig at kvinnen gir seg selv/blir gitt orgasme for å fremskynde fødsel.

9026385[/snapback]

Det vet jeg. Men allikevel morra mi brukte 30 timer på å få meg ut.

altså over 100 orgasmer i denne sykdommen. Det MÅ være slitsomt.

Lenke til kommentar
Det er faktisk ganske vanlig at kvinnen gir seg selv/blir gitt orgasme for å fremskynde fødsel.

9026385[/snapback]

Det vet jeg. Men allikevel morra mi brukte 30 timer på å få meg ut.

altså over 100 orgasmer i denne sykdommen. Det MÅ være slitsomt.

9026396[/snapback]

Har aldri tenkt på å gå i detaljer om fødselen min...

Lenke til kommentar

Tja, dersom hun slet og presset i 30 timer, og sikkert hadde en del smerter, så kan jeg tenke meg at en orgasme i ny og ne hadde vært velkommen! For å gi litt glede, og behag innimellom smertene.

Tviler dog på at fødsel trenger å være smertfullt. Vi har jo alskens bedøvende/smertelindrende midler.

Lenke til kommentar

Nå er sikkert programmet over og kom nesten nettopp hjem fra hytta med kun nrk1 så om noen har tatt det opp har jeg ikke noe imot det .....

Men har man dette fra "fødsel" eller for man det senere i livet.

Hadde nok vært litt rart med 100 orgasmer om dagen i 1. klasse :p

Lenke til kommentar
Tja, dersom hun slet og presset i 30 timer, og sikkert hadde  en del smerter, så kan jeg tenke meg at en orgasme i ny og ne hadde vært velkommen! For å gi litt glede, og behag innimellom smertene.

Tviler dog på at fødsel trenger å være smertfullt. Vi har jo alskens bedøvende/smertelindrende midler.

9026418[/snapback]

man skjenner det uansett. man må være såppass våken at man klarer å presse det ut i tide, eller får ikke babyen nok luft å kan få streptokokker, som fører til CP (Celebral Parese)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...