Kimelimm Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Det beste bladet av dem alle, har nå forsvunnet har jeg funnet ut. PC Gaming World Jeg ELSKET det bladet. Leste annmeldelser om alle spill. Jeg savner det virkelig. Leste HL2 omtalen i Grand Canaria flere ganger om dagen. Likte altid demoene som kom med. Det er nå over. vet det høres ut som en begravelse, så beklager det. Men punktet er at jeg savner bladet. Hva fikk dem til og legge ned? Kim Endret 7. juli 2007 av Kimelimm Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 tror jeg kjøpte det engang for mange år sia... var digg ja Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2007 Ingen som husker? Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 (endret) Nei. Edit: Joda, men kjøpte det aldri Endret 23. juli 2007 av galskapen Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 http://no.wikipedia.org/wiki/Pcgw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå