Gå til innhold

George W. Bush kan stå bak 9/11 skriver VG.


Anbefalte innlegg

sp13e6fb_1158681668.jpg

 

Den franske boligministeren Christine Boutin sier at det er mulig at Bush stå back 11. september 2001 terror angrepet som straff Pentagon og World Trade Center øst og vest tårnene.

-----------------------

Jeg syns det er på tide at det ordentlig offisielt blir satt sprøsmål til dette angrepet som jeg personlig tror var en falsk flag operasjon som et startskudd for krigen mot "terror", eller kansje krigen for verdens dominanse?

 

Kilde:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=149698

Endret av InSaneTK
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg syns det er på tide at det ordentlig offisielt blir satt sprøsmål til dette angrepet som jeg personlig tror var en falsk flag operasjon som et startskudd for krigen mot "terror", eller kansje krigen for verdens dominanse?

Hvorfor tror du det var en falsk flag operasjon som et startskudd for krigen mot terror eller verdens dominanse?

Hvor mange mennesker må til for å drepe 3000+ mennesker? Hvis det var sprengstoff inne i begge tårnene, som noen sier, så vel noen ha plassert det der? Og hvor mange har planlagt alt?

Ganske mange, sikkert hundrevis må ha fått vite om planen og vært med på å utføre alt. Av alle de menneskene, burde enn èn kommet frem og fortalt om det hele?

Kanskje ikke det beste argumentet, men synes de fleste konspirasjonteoriene virker ganske tåpelige.

Lenke til kommentar
Jeg syns det er på tide at det ordentlig offisielt blir satt sprøsmål til dette angrepet som jeg personlig tror var en falsk flag operasjon som et startskudd for krigen mot "terror", eller kansje krigen for verdens dominanse?

Hvorfor tror du det var en falsk flag operasjon som et startskudd for krigen mot terror eller verdens dominanse?

Hvor mange mennesker må til for å drepe 3000+ mennesker? Hvis det var sprengstoff inne i begge tårnene, som noen sier, så vel noen ha plassert det der? Og hvor mange har planlagt alt?

Ganske mange, sikkert hundrevis må ha fått vite om planen og vært med på å utføre alt. Av alle de menneskene, burde enn èn kommet frem og fortalt om det hele?

Kanskje ikke det beste argumentet, men synes de fleste konspirasjonteoriene virker ganske tåpelige.

9024556[/snapback]

 

Det er folk som har kommet fram. Men de dukker ikke opp i det offisiele media, siden det eier det amerikanske styret og mange andre. Når det handler om sprengstoff i byggene, så kan du kansje se hva fysikere, bombe eksperter osv har og si om det. Det ene tårnet falt på 10 sekunder. Det ville tatt 9 sekunder for en stein å falle ned fra toppen. Så bygget raser sammen i nesten frittfall, og alt det stålverket, betong osv bare pulveriserer? Mange kan fortelle om å ha hørt flere eksoplosjoner i bunnen av tvillingtårna. Fysikk lyver ikke, men det gjør mennesker.

Lenke til kommentar

Å rive to bygninger som Twin Towers er å betrakte som flere måneders arbeid forut selve sprengningen. Så er man nødt til å bore hull i noen hundre støttepillarer...

 

Jeg tror det var et team med ninjaer som gjorde det. Og så brukte de nyutviklede bor som ikke lager lyd. Selvsagt så ble alle de involverte drept etter at det var gjort, men det var sikkert lett å gjennomføre. Det har skjedd tusenvis av ganger på tv.

Endret av Manuel
Lenke til kommentar
Mange kan fortelle om å ha hørt flere eksoplosjoner i bunnen av tvillingtårna. Fysikk lyver ikke, men det gjør mennesker.

9024614[/snapback]

At enkelte hevder eller mener/tror at de hører eksplosjoner betyr ikke nødvendigvis at en detonasjon har funnet sted, dvs. at det har vært sprengstoff med i bildet.

Lenke til kommentar

Noe annet som er litt morsomt å lese, er at folk sier WTC var bygd for å tåle fly som treffer dem. De mener også bygningene burde kommet ganske bra ut av det.

Tårnene var sikkert bygd for å tåle det, men betyr ikke at de gjør det.

Var vel akkurat som Titanic som ikke kunne synke.

Lenke til kommentar
Av alle de menneskene, burde enn èn kommet frem og fortalt om det hele?

9024556[/snapback]

De involverte trenger ikke alle være innforstått med planen for å bidra i dens suksess, og en kan oppnå mye ved å indirekte anfekte andre gjennom manipulasjon og forvirring (avholde en terrorøvelse samtidig som det ekte terrorangrepet foregår, ect.). Å avkrefte en konspirasjonsteori på bakgrunn av et slikt det argumentet - at det er usannsynlig så mange mennesker kunne holde tett - er ganske svakt. En bør ikke konsekvent avfeie alle konspirasjonsteorier - enkelte har faktisk i ettertid vist seg å være (mer eller mindre) korrekte.

 

Dessuten er det ikke umulig at noen av disse menneskene - noen av tredjedelen av alle amerikanere om mistenker at myndighetene stod bak 9/11 - faktisk har forsøkt å komme frem med sin historie, men at de ikke blir tatt på alvor grunnet manglende beviser.

Lenke til kommentar
Jeg syns det er på tide at det ordentlig offisielt blir satt sprøsmål til dette angrepet

 

Og jeg synes det er på tide at de som klynger seg til disse konspirasjonsteoriene som fullstendig mangler bevis og troverdighet og er blitt motbevist gang på gang får huet sitt eksaminsert, og eventuelt taes ned i en fuktig kjeller og "deprogrammeres" ifra sitt USA-hat.

 

... men det er bare min mening. Og heldigvis har alle fremdeles rett til sin egen. Hvertfall i den delen av verden vi bor i. Ikke i de delene vi kjemper imot, dog.

Lenke til kommentar

Når man vet at Vietnamkrigen ble startet med en "feilaktig" nyhetsrapport, og at før Pearl Harbour så provoserte USA sin regjering Japan direkte, for så å ikke rapportere til Pearl Harbour at de var hangarskip på vei, så er det ikke usannsynlig at 9\11 var en form for false-flag operasjon. Alle store nasjoner har gjort dem, og USA har gjort dem flere ganger.

 

Men enn om det er en false-flag operasjon eller ikke så finnes det ennå uendelige teorier om hvem som står bak og hvorfor, og uendelige måter det kan henge sammen på. Til og med de offisielle forklaringene gir ingen ordentlige bevis(Al-Quaida er f.eks ikke "bevist" bak angrepet, og Osama Bin Laden er ikke ettersøkt for terrorangrepet på f.eks FBI sine sider, kun ettersøkt for andre ting).

 

 

Uansett... Det som er det viktigste er hva USA har gjort etter terrorangrepet, og det de har gjort da er mer enn ille nok enn om det startet på grunn av noe legitimt eller på grunn av en løgn.

Lenke til kommentar
Og jeg synes det er på tide at de som klynger seg til disse konspirasjonsteoriene som fullstendig mangler bevis og troverdighet og er blitt motbevist gang på gang får huet sitt eksaminsert, og eventuelt taes ned i en fuktig kjeller og "deprogrammeres" ifra sitt USA-hat.

Ja. Og jeg jeg synes også det er på tide at de som klynger seg til religioner og andre kulter så som kristendommen som fullstendig mangler bevis og troverdighet og er blitt motbevist gang på gang får huet sitt eksaminert, og eventuelt taes ned i en fuktig kjeller og "deprogrammeres" ifra sitt ateist-hat i full 1984-stil. Endret av aadnk
Lenke til kommentar
Dersom den var rettet mot meg var den meget malplassert.

9024987[/snapback]

Poenget mitt var å vise noen av (selv om sistnevnte, slik jeg har nevnt, godt kan være sanne) parallellene mellom religion og konspirasjonsteorier og derav illustrere at tvungen indoktrinering, selv om det nå måte være sannheten, av disse menneskene blir å gå for langt. Man sender vel ikke kristne til slike omskoleringskjellere, selv om kristendommen gang på gang er blitt motbevist av vitenskapen? Endret av aadnk
Lenke til kommentar
Jeg syns det er på tide at det ordentlig offisielt blir satt sprøsmål til dette angrepet

Og jeg synes det er på tide at de som klynger seg til disse konspirasjonsteoriene som fullstendig mangler bevis og troverdighet og er blitt motbevist gang på gang får huet sitt eksaminsert, og eventuelt taes ned i en fuktig kjeller og "deprogrammeres" ifra sitt USA-hat.

9024857[/snapback]

Problemet er at de offisielle forklaringene har blitt motbevist gang på gang, og den dag i dag så finnes det få konkrete offisielle beviser mot noen eller noe. Når de offisielle forklaringene er så vage, unøyaktige, under så mye offisiell kritikk, og så usikre som de er i sine egne ord, så kommer folk til å finne på sine egne forklaringer.

 

Hvis USAs regjering virkelig ville finne ut av hva som skjedde under 9\11, så hadde de satt inn helt andre ressurser, og mye fortere, enn det de har gjort. Så lenge USAs regjering har vært så totalt motvillig mot en åpen og rederlig etterforskning, så har de seg selv å takke for alle konspirasjonsteorier mot dem.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...