Chalciporuspiperatus Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Hei. Noen av dere vet sikkert at jeg har bestilt IFL90+ fra Multicom, så vær så snill å merk at dette har ingenting med den PCen og gjøre, dette er en PC til min søster. Hun trenger en PC i prisklassen 4-5,5k, til bruk av spilling av Sims 2, MSN, og musikkavspilling. Helst ikke veldig tung, 14-15,4" størrelse. Helst 1GB ram, og 120+ GB harddisk, og Vista med på kjøpet. Har sett litt på http://multicom.no/PartDetail.aspx?q=p:1387538;c:100561 - noen som har erfaringer med denne? Drar den Sims 2? Takk på forhånd Lenke til kommentar
roy_nor Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Søsteren min sin gamle stasjonære med PIII 833MHz, 384mb ram og 32mb delt skjermkort klarer å dra Sims 2 så jeg tør å påstå at den du linker til klarer det samme. Pen pc til en pen pris. Endret 7. juli 2007 av roy_nor Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 Jeg anbefalte henne å gå opp enda ett lite prishakk, til denne. Mulig det blir denne i stedet, tho det er fortsatt ikke bestemt. Noen som har erfaringer med denne PCen? Lenke til kommentar
roy_nor Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Jeg anbefalte henne å gå opp enda ett lite prishakk, til denne.Mulig det blir denne i stedet, tho det er fortsatt ikke bestemt. Noen som har erfaringer med denne PCen? 9026621[/snapback] dårlig ide. Turion er drit sammenlignet med core duo. Og jeg var AMD-fanboy tidligere. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 få pc'er med C2D til under 5k Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) Helt enig. Kjøp en med Core duo, mye bedre respons på det meste. Sitter her med celeron, amd, og core duo foran meg. Og Core Duo'en er en soleklar favoritt. Dette må jo være et bra kjøp? : http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=51955 Vet ikke om linken virker. Men det er ihvertfall Fujitsu Siemens med C2D-cpu, 1gb, 120gb harddisk. vista. 5250.- ! Mvh Endret 8. juli 2007 av krbalto Lenke til kommentar
Grizzly78 Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) Vet ikke om linken virker.Men det er ihvertfall Fujitsu Siemens med C2D-cpu, 1gb, 120gb harddisk. vista. 5250.- ! 9032821[/snapback] Står feil i headingen til Netshop. Det er ikke en Core 2 Duo, men en Core Duo. Men uansett sikkert et bra kjøp. Jeg lurte på å kjøpe den selv, men da ingen her på forumet kunne si noe om PC'en kjøpte jeg heller en annen (FS Amilo Pro V3405 med Core Duo). Grunnen til at jeg ikke valgte V3515 var fordi den har en annen "plattform" en Intel. Sikkert veldig bra, men holdt meg til det kjente. Endret 8. juli 2007 av Grizzly78 Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 Takk for alle svar Fortsatt usikker, driver fortsatt å skummer igjennom det store hav av allskens laptoper >_> Lenke til kommentar
roy_nor Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Vet ikke om linken virker.Men det er ihvertfall Fujitsu Siemens med C2D-cpu, 1gb, 120gb harddisk. vista. 5250.- ! 9032821[/snapback] Står feil i headingen til Netshop. Det er ikke en Core 2 Duo, men en Core Duo. Men uansett sikkert et bra kjøp. Jeg lurte på å kjøpe den selv, men da ingen her på forumet kunne si noe om PC'en kjøpte jeg heller en annen (FS Amilo Pro V3405 med Core Duo). Grunnen til at jeg ikke valgte V3515 var fordi den har en annen "plattform" en Intel. Sikkert veldig bra, men holdt meg til det kjente. 9032992[/snapback] Core Duo er uansett mye mye mye mye mye (get the picture) bedre enn Turion og Celeron. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå