Gå til innhold

Bærbar i prisklassen 4-5,5k

Anbefalte innlegg

Hei. Noen av dere vet sikkert at jeg har bestilt IFL90+ fra Multicom, så vær så snill å merk at dette har ingenting med den PCen og gjøre, dette er en PC til min søster.

Hun trenger en PC i prisklassen 4-5,5k, til bruk av spilling av Sims 2, MSN, og musikkavspilling. Helst ikke veldig tung, 14-15,4" størrelse. Helst 1GB ram, og 120+ GB harddisk, og Vista med på kjøpet. Har sett litt på http://multicom.no/PartDetail.aspx?q=p:1387538;c:100561 - noen som har erfaringer med denne? Drar den Sims 2?

Takk på forhånd :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg anbefalte henne å gå opp enda ett lite prishakk, til denne.

Mulig det blir denne i stedet, tho det er fortsatt ikke bestemt. Noen som har erfaringer med denne PCen?

9026621[/snapback]

dårlig ide. Turion er drit sammenlignet med core duo. Og jeg var AMD-fanboy tidligere.

Lenke til kommentar

Helt enig.

Kjøp en med Core duo, mye bedre respons på det meste.

Sitter her med celeron, amd, og core duo foran meg.

Og Core Duo'en er en soleklar favoritt.

Dette må jo være et bra kjøp? :

http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=51955

Vet ikke om linken virker.

Men det er ihvertfall Fujitsu Siemens med C2D-cpu, 1gb, 120gb harddisk. vista.

5250.- !

Mvh

Endret av krbalto
Lenke til kommentar

5250.-  !

9032821[/snapback]

Står feil i headingen til Netshop. Det er ikke en Core 2 Duo, men en Core Duo. Men uansett sikkert et bra kjøp. Jeg lurte på å kjøpe den selv, men da ingen her på forumet kunne si noe om PC'en kjøpte jeg heller en annen (FS Amilo Pro V3405 med Core Duo). Grunnen til at jeg ikke valgte V3515 var fordi den har en annen "plattform" en Intel. Sikkert veldig bra, men holdt meg til det kjente.

Endret av Grizzly78
Lenke til kommentar

5250.-  !

9032821[/snapback]

Står feil i headingen til Netshop. Det er ikke en Core 2 Duo, men en Core Duo. Men uansett sikkert et bra kjøp. Jeg lurte på å kjøpe den selv, men da ingen her på forumet kunne si noe om PC'en kjøpte jeg heller en annen (FS Amilo Pro V3405 med Core Duo). Grunnen til at jeg ikke valgte V3515 var fordi den har en annen "plattform" en Intel. Sikkert veldig bra, men holdt meg til det kjente.

9032992[/snapback]

Core Duo er uansett mye mye mye mye mye (get the picture) bedre enn Turion og Celeron.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...