Ronso17 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 For noen dager siden kjøpte jeg en helt ny NETGEAR WGR614 Wireless Router og en bærbar maskin. Når jeg kom hjem fulgte jeg konfigueringen på cd'n som jeg fikk med og fikk til slutt bærbaren på nett. Det varte i 10 minutter så mistet maskinen den trådløse forbindelsen og klarte ikke å finne nettet mere. Nå klarer jeg verken å komme meg inn på routeren eller å konfiguere den, og etter et par support telefoner har vi kommet frem til at routeren har låst seg.. Noen idee om hva jeg skal gjøre? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Hvorfor har ikke support rådet deg til å resette routeren? WGR614 er forøvrig er halvdårlig router. Har en liggende i en roteskuff her om du ønsker å ha to... Lenke til kommentar
Ronso17 Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 Når du mener resette den, mener du da å bare plugge den ut fra stikk kontakten? Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Det skal være et lite hull på baksiden av routern..trykk inn med en kulepenn e.l. .. men det jeg lurer på..hvorfor kjøper egentlig folk disse dorull routera??Bruk penga på en ordentlig router,så slipper du dette tullet ...Linksys,D-Link eller noe i den duren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå