Gå til innhold

11år Jente arrestert for Fyllekjøring og 170km\t

Anbefalte innlegg

11 Åringen fyllekjørte i 170km\t på det meste. Hun ble stoppet og arrestert for og ha kjørt i påvirket tilstand, for å ha brutt fartsgrensene, og for å ha forlatt ulykkesstedet.

Men ikke arrestert for og ha kjørt uten lappen

11 Åring fyllekjørte i 170km\t

Hun er nå arrestert for å ha kjørt under påvirket tilstand, for å ha brutt fartsgrensene, og for å ha forlatt ulykkesstedet, melder AP.

Morro-.

Hmm. Tror dere hun blir straffet for og ikke ha førerkort?

Endret av Deimos87
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ble ganske imponert over jenta, hadde ikke klart å kjøre i 170 km/t engang :§

9024339[/snapback]

Ja huff. Her jeg bor så er det rett og slett "helsefarlig" og kjøre kraftig over fartsgrensene grunnet telehiv og dårlige svinger, og seff homper.

Tror hun kjørte på rett strekning på highway kanskje? Men da må det jo være vanskeligere og komme seg i "grøfta" siden det er beskyttelse på "høyveiene".

Lenke til kommentar
Selv på en rett strekning så skal det nerver av stål for å ikke bevege rattet i den farta, men så var hun beruset og da får man gjerne en god del selvtillit :p

9024464[/snapback]

Jepp. Sant det.

Var ikke beruset men gos selvtillit. Greide og hold farta på mutterns sin bil så høy at dekkene krenget og minst 3-5 ganger i 2 store svinger på og miste grepet, men får det strax tilbake... Gikk bare greit. Ikke høy fart, det var grusvei. Maks 60-70 km/t. Men dæven det er alt for fort for de svingene...

Full spiker, og full rattomdreining, og handbrekket så langt oppe så det går ann, så greide jeg og ta en 180 graders snu på en liten parkeringsplass (grus)... Morro og kjøre i små biler...

Neste blir fatterns Citroen XM 200Hk 3liters V6... Skal være forsiktig....

Lenke til kommentar
Ble ganske imponert over jenta, hadde ikke klart å kjøre i 170 km/t engang :§

9024339[/snapback]

Ja huff. Her jeg bor så er det rett og slett "helsefarlig" og kjøre kraftig over fartsgrensene grunnet telehiv og dårlige svinger, og seff homper.

Tror hun kjørte på rett strekning på highway kanskje? Men da må det jo være vanskeligere og komme seg i "grøfta" siden det er beskyttelse på "høyveiene".

9024423[/snapback]

Det finnes omtrent ikke svinger i USA. Alle veier ser slike ut.

Lenke til kommentar

hun kan ikke få noen straff nå som hun er 11 år?

blir vel foreldrene som får pes for dette tror jeg.

har det vært min unge så har hun ikke kommet til å fått kontakt med venner fra 11 år til rundt 20 år's alderen. det er også hensynsløst av foreldrene å la henne drikke å kjøre.

Lenke til kommentar
hun kan ikke få noen straff nå som hun er 11 år?

9042249[/snapback]

Det er i usa, så det kan godt hende at hun får en "liten" straff :p

hvorfor er dette postet under humor? :p

9042286[/snapback]

Haha, fordi det er morsomt :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...