bo00 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Noen som vet om 6110 støtter mange extra program? Lenke til kommentar
adale Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Noen som vet hvodan jeg får sett om det er noen nye meldinger etter at telefonen er gått i stndby/sparemodus? Hadde samme problemet med Sony Ericsson . dette er elendig forklart i manualen. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Det kommer et lite brev-ikon på skjermspareren ... Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Hvordan fungerer mobilen i gå-modus? Viser den kart over veier man kan gå i liksom? Kan jeg f.eks bruke mobilen til å navigere i skog og mark f.eks? Lenke til kommentar
adale Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 hvordan får jeg slåt av den helv... skjermspareren? Umulig, ikek sant? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Selve skjermspareren med klokka er ikke mulig å skru av nei, men du kan selv definere teksten der det står dato til vanlig. Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 hvordan får jeg slåt av den helv... skjermspareren? Umulig, ikek sant? 9047077[/snapback] snakker du om skjermspareren eller "slumremodus" altså at skjermen slår seg helt av, noe som finnes på N73 noe som resulterer i et blått lys som blinker? den kan du slå av på displaymenyen under innstillinger Lenke til kommentar
adale Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 hvordan får jeg slåt av den helv... skjermspareren? Umulig, ikek sant? 9047077[/snapback] snakker du om skjermspareren eller "slumremodus" altså at skjermen slår seg helt av, noe som finnes på N73 noe som resulterer i et blått lys som blinker? den kan du slå av på displaymenyen under innstillinger 9051483[/snapback] men hva heter det nøyaktig? Har jo sett på skjerm-innstillingene en del, men det heter jo ikke noe logisk. Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 hvordan får jeg slåt av den helv... skjermspareren? Umulig, ikek sant? 9047077[/snapback] snakker du om skjermspareren eller "slumremodus" altså at skjermen slår seg helt av, noe som finnes på N73 noe som resulterer i et blått lys som blinker? den kan du slå av på displaymenyen under innstillinger 9051483[/snapback] men hva heter det nøyaktig? Har jo sett på skjerm-innstillingene en del, men det heter jo ikke noe logisk. 9051520[/snapback] jeg er litt usikker på hva du egentlig spør om siden du ikke svarte på spm mitt men hvis det er slumremodus så regner jeg med at den ligger på samme sted som på min N73 altså Meny->Verktøy->innst->telefon->display->slumremodus på/av Lenke til kommentar
adale Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 jeg trenger hjelp til å slå av strømsparing. Det er ikke samme valg i 6110. Valgene er: Tidsavbrudd strømsparing, Velkomstmeld./logo, Tidsavbrudd for lys. Det du foreslår finnes ikke i 6110. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå