Newt32 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Hallo Fikk så lyst å lage en liten tegneserie av de fem første settningene i sangen til Morten Abel; Hodet over vannet. Til de som ikke vet hvordan den går: "Nede på bunnen i det mørke hav, sitter en liten djevel og gråter, og vi synes alle synd på han, til han begynner å le, da først ser vi alvoret i det." Tingen er at jeg faktisk har laget en slags tegneserie av det, men jeg er ikke akkurat mester i å tegne. I denne tegneserien min har jeg ikke prøvd å gjøre det bra en gang, dette er bare en slags kladd som viser grunn-ideen min. Hvordan det sirka burde se ut. Her er den, ganske store bilder, laget i paint: 1. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 2. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 3. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 4. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Så jeg lurer på om noen med tegne-egenskaper kan lage en _litt_ bedre versjon av denne? Du kan selvfølgelig gjøre det til din egen. Men ikke kjør så mye ut av motorveien hvis du skjønner Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå