prisguide Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Jeg driver på endel i Maya og vil nå investere i nytt grafikkort. Mye av grunnen til at jeg vil skifte kort er pga Maya krever endel.Jeg har tittet litt på Nvidia quadro4 og også på 3dlabs. Men samtidig ønsker jeg også å ha muligheten til å spille litt når jeg trenger avveksling. Er det noen der ute som har noen erfaring med denne typen kort? Er f.eks Quadro4 brukbar til spill også eller bare til 3d modellering? Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 desverre er det nok ingen kort som er god til begge deler (som jeg vet om) vet heller ikke hvordan 3dlabs, ati, nvidia, osv. sine pro kort funker i spill Lenke til kommentar
eXpanium Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 viss du vil kan du kjøpe et geforce 4 kort lodde litt saker og ting på det og så har du et kort der du kan velge (før du starter pc) om du vil kjøre kortet som et geforce 4 kort eller et quadro4... trur det var et geforce 4 kort det gikk med, såg en artikkel om en mod av et kort som hadde fått lodda på nokon heimelaga brytere, og så kunne du velge mellom spesifikasjonene til kortet søk litt så finner du det skal du sjå :wink: Lenke til kommentar
eXpanium Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 On the reference GeForce4 Ti4600 card the 10kOhm resistor is set into "A" position. If you move it to "B", then the card will be identified as NVIDIA Quadro4 900XGL. As a result, the GeForce4 Ti4400 card obtained from GeForce4 Ti4600 as described above, will turn into NVIDIA Quadro4 750XGL, and NVIDIA GeForce4 Ti4200 into NVIDIA Quadro4 700XGL. http://www.tweakers.net/nieuws/20523 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå