xxm0rtyque Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Hallo. Jeg kjøpte meg en Xbox 360 i formiddag. Også har jeg koblet den opp mot routeren i huset og hele pakka.. Jeg har fått media centeren på xbox'n til å starte og sånt.. Men når jeg trykker på musikk-bibliotek, så får jeg opp denne meldingen: En nødvending Windows media center-komponoment er ikke tilgjengelig Start widnows media center pånytt.. Noen som vet hva problemet er for noe? Edit: Får heller ikke opp Xbox 360 i listen.. Endret 9. juli 2007 av Vivalamorten Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Tjaaa... Kan det være at du ikke har den nyeste utgaven av windows media player? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Aktiver mediadeling? Du går inn på kontroll panel, under Network og internet , velger "set up file sharing" og velger "media sharing" , Din Xbox 360 bør stå på, og så velger du bare "allow" Endret 9. juli 2007 av kewell79 Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 Aktiver mediadeling? 9036661[/snapback] Hvor? OS: Windows vista home pret.. Lenke til kommentar
jeeeez Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Du må ha Home Premium eller Ultimate, da det er kun disse Vista versjonene som har innebygget media center.. Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Du må ha Home Premium eller Ultimate, da det er kun disse Vista versjonene som har innebygget media center.. 9037102[/snapback] Jeg har Windows vista home Premium Får opp meldingen: En nødvending Windows media center-komponoment er ikke tilgjengelig Start widnows media center pånytt.. når jeg åpner musikk eller bilder, og film.. Endret 9. juli 2007 av Vivalamorten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå