kaka Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Hei! Jeg har et problem med min iPod Nano 8gb; når jeg sletter sanger på den via iTunes, så blir det ikke noe mer ledig plass fordi. Det vil i praksis si at hver gang jeg skal oppdatere iPoden min, og legge til noe mer musikk, så må jeg da altså gjenoppbygge (all musikk og egendefinerte innstillinger på iPoden nullstilles) den gjennom iTunes og legge inn den nye musikken som jeg vil ha innpå, pluss all den "gamle" musikken som lå innpå før jeg gjennoppbygde den. Som dere sikkert skjønner så er dette veldig tidkrevende. Noen andre som har hatt dette problemet? Reiser på ferie den 16. så får heller ikke levert den inn til service og fått den igjen til jeg reiser. Hvor lang garanti er det egentlig på iPod? På forhånd, takk! Lenke til kommentar
Fat_Board Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Apple har 1 års garanti men forbrukerkjøpsloven her i Norge sier 2. Det du kunne gjøre med Nanoen var å sette den til manuell håndtering av musikk dette kan du velge med en gang du har plugget den til pcen. Det vil komme opp nedesrt på siden i iTunes om iPodens info. Håper du forsto? Hilsen Fat_Board Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå