Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Voldsom lyst på analsex


Gjest AnallystenGjest

Anbefalte innlegg

Gjest AnallystenGjest

problemet mitt er min konstante lyst til å ha analsex. Hver gang jeg går inn på rema så sitter den samme dama der inne. det er ei blond ei. når hun ser på meg så kan jeg lese i øynene hennes at hun vil at jeg skal stappe pikken min dypt opp i fisringen hennes og la den gli ut og inn der. jeg er dønn sikker. problemet mitt er at er dette normalt av meg å ha lyst til å gjøre dette eller er det unormalt?? seriøse svar takk!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror du bør snakke med henne først og høre hva hun syns? Bare synes det høres lurest ut.

9025664[/snapback]

Synes han heller burde holde den fantasien hans inni seg :)

 

 

Er ikke sånn at med en gang en konstant kåt tenåring(?) med hormoner som flyr til værs skal bable ut om hva han tenker på. Da hadde det kommet mye grove saker ut av kjeften hans som kan virke støtende for en annen jente. Man går rett og slett ikke bort til en jente og spør: "Hei, jeg tenker på deg hver dag og jeg vil ha anal sex med deg, Plixx?"

Lenke til kommentar
når hun ser på meg så kan jeg lese i øynene hennes at hun vil at jeg skal stappe pikken min dypt opp i fisringen hennes og la den gli ut og inn der. jeg er dønn sikker

9023889[/snapback]

 

"Serious fuck me eyes"? :!: Selvtilitten din er det hvertfall ikke noe å utsette på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...