1915 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Noen som har den linken til der man tar den testen og får vite "nerdscoren" sin ? Lenke til kommentar
1915 Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 var det det jeg ba om? NEI! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Så gidd og let selv da. Evt begynn og grin. Lenke til kommentar
pwned Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) http://www.nerdtests.com/ft_nq.php hvis det var denne du var ute etter da... Endret 7. juli 2007 av pwned Lenke til kommentar
1915 Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 dere whiner så sykt her. bare sutre idioter her på forumet som ikke gidder å hjelpe til? trodde forumet var for at andre skulle hjelpe og finne foreksempel DIREKTE linker som jeg spurte om. maybe noen hadde den da. ikke noe forbanna google som jeg allerede har letet på. forumet her burde bli lagt ned nesten. ALLE her whiner og syter og maser og kuker til alt. spess dere som sier Å LET SELV DA Blæhlkæhlæhlæ ubeafoe google? osv. dere er ike rett i hode. herregu da. sorry for språkbruk. men blir så irritert når folk bare gjør det letteste de kan, google "nerd score" LINK inn på forumet. de gidder ikke hjelpe. omg Lenke til kommentar
1915 Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 http://www.nerdtests.com/ft_nq.php hvis det var denne du var ute etter da... 9023883[/snapback] jad et var den. takk skal du ha Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 dere whiner så sykt her. bare sutre idioter her på forumet som ikke gidder å hjelpe til? trodde forumet var for at andre skulle hjelpe og finne foreksempel DIREKTE linker som jeg spurte om. maybe noen hadde den da. ikke noe forbanna google som jeg allerede har letet på. forumet her burde bli lagt ned nesten. ALLE her whiner og syter og maser og kuker til alt. spess dere som sier Å LET SELV DA Blæhlkæhlæhlæ ubeafoe google? osv. dere er ike rett i hode. herregu da. sorry for språkbruk. men blir så irritert når folk bare gjør det letteste de kan, google "nerd score" LINK inn på forumet. de gidder ikke hjelpe. omg 9023895[/snapback] Snakk om selvmotsigende innlegg. Vi trenger ikke folk som deg her på forumet, vennligst benytt en annen side neste gang. Og, i samme slengen, ta deg ei bolle. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor dere whiner så sykt her. bare sutre idioter her på forumet som ikke gidder å hjelpe til? trodde forumet var for at andre skulle hjelpe og finne foreksempel DIREKTE linker som jeg spurte om. maybe noen hadde den da. ikke noe forbanna google som jeg allerede har letet på. forumet her burde bli lagt ned nesten. ALLE her whiner og syter og maser og kuker til alt. spess dere som sier Å LET SELV DA Blæhlkæhlæhlæ ubeafoe google? osv. dere er ike rett i hode. herregu da. sorry for språkbruk. men blir så irritert når folk bare gjør det letteste de kan, google "nerd score" LINK inn på forumet. de gidder ikke hjelpe. omg 9023895[/snapback] Snakk om selvmotsigende innlegg. Vi trenger ikke folk som deg her på forumet, vennligst benytt en annen side neste gang. Og, i samme slengen, ta deg ei bolle. 9024229[/snapback] :!: STENG TRÅDEN Lenke til kommentar
1915 Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 ja jeg ser det du er bare "bruker" enda. slappe moderatorer idag? HAHA Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Har du prøvd å rapportere tråden i stedet for å bare skriv STENG TRÅDEN her? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Her er vel noen som ikke har gjort sine daglige studier av retningslinjene for forumet. Vi stenger og vurderer reaksjoner på det. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg