Fear the Scare Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Hei, jeg skal kanskje etter vert på en Europa tur til forskjellige land med bil, men det er da i høste ferien. Jeg har et viktig mål: Jeg skal være gang jeg kommer i et nytt land skal jeg kjøpe en vare fra landet, til slutt når jeg er tilbake i norge igjen så skal jeg ha en stor fest med denne maten. Men hvilke steder som sagt er morsomst eller bra å være? Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Vare.. mat? Hæ? Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 ja, mat vare fra vært land, selv om det finnes her i Norge, er det gøy å kunne gjøre noe nytt? Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Tyskland (Berlin) Polen (Krakow) Tsjekkia (Praha) Slovakia (BRATISLAVA) England (London) Italia (Toscana) Frankrike (Paris) Frankrike (Provence) Portugal (Al Garve) Kina (Tom Peng Pung) Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 ok, høres artige ut, og fortell de skjennte rettne der... Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Jeg tror nok du kommer til å bli ganske syk hvis du kjøper noe mat som du lar ligge i bilen hele veien hjem til Norge... Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 nå har jeg tenkt på hvordan jeg skal oppbevare det... Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Brownies fra Amsterdam. 9023975[/snapback] :!: Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Tyskland (Berlin)Polen (Krakow) Tsjekkia (Praha) Slovakia (BRATISLAVA) England (London) Italia (Toscana) Frankrike (Paris) Frankrike (Provence) Portugal (Al Garve) 9024157[/snapback] Skift ut Polen (Krakow) med Polen (Szczecin / kysten), så blir det bedre Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Jeg ville kjøpt melk på alle de forskjellige stedene, og tatt med i bilen hjem. Det kan bli en morsom fest =D Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Eventuelt noen dyr. Så lenge de oppbevares kaldt og lufttett, f.eks i en fryseboks vil de holde seg til lenge etter at du kommer hjem. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Italiensk is? 9023857[/snapback] Nei. Italiensk sjokolade - Kinder Maxi! Fikk en mega-pack med Kinder fra Italia i går. Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 Jeg ville kjøpt melk på alle de forskjellige stedene, og tatt med i bilen hjem. Det kan bli en morsom fest =D 9027520[/snapback] jeg er melke alergik, blir dårlig av det, desuten har norge melk, men mange andre lands mat finnes kanskje i norgo å men, det er vell morsomt å gjøre noe Lenke til kommentar
bxc Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Hvorfor ikke kjøpe lokalt øl/"nasjonalalkoholdrikk" eller noe? Litt lettere å oppbevare enn mat. Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 hmm, bxc, det får helle bli cider eller noe, øllen går til morra mi kanskje Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Noen som har lest for mye Asterix og Obelix? ^^, Er et blad hvor de gjør akkurat det samme, bare at det er fra byer, ikke land. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå