Gjest Gjest_MArtin_* Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Hei jeg er en gutt på 14 år og jeg har ikke hatt orgasme med guitaren min når jeg dytter den opp i asle mitt er dette unormalt alle vennene mine for orgasme av det. er det noen andre som liker tuba ? jeg er mere en trompet fyr men instrumentene koster s¨å mye og mamma lurer på hvorfor jeg ikke spiller på dem burde jeg si jeg har sex med instrumentene mine ?? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Jeg tror jeg velger å ikke ta dette seriøst, og stenger tråden. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 tråden ikke stengt? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 vi får vell bare rapportere tråden da.. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Jævlig unødvendig å bumpe en død tulletråd IMHO. Lenke til kommentar
Beaumont Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Den er useriøs og ustengt. Må jo holde forumet ryddig. ^^ Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 JEG LIKER TUBA JEG BÆSHER I DEN OG SPILLER PÅ DEN ETER PÅ SMAKER GODT MAMMA SIER DET ER SUNDT ÅRET RUNDT TROMPET ER HOMO OG GITAR ER VONTD! Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Et godt tips: Istedet for å bumpe slike tråder, som er unødvendig bumping, benytt istedet -knappen slik at en moderator for ta seg av dette diskret. Da slipper en selv å bli en regelbryter for unødvendig bumping og off-topic, og andre vil heller ikke bli regelbrytere ved å poste tull, tøys og meningsløse innlegg (spam og off-topic). Anbefalt litteratur: Retningslinjene #10, nettikette om hva en gjør når en oppdager regelbrudd, spam og bumping. Stenges av opplagte grunner. Endret 17. november 2007 av Skagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg