Sinnapels Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Heisann godtfolk!! Jeg skulle hatt fyllt opp kortet til en person som har tele2 ringkontant. Hvordan gjør jeg det? Det skal liksom være en overraskelse. Betal via nettbank står det, åssen gjør jeg det? Jeg har Nordea. (Jeg har Djuice, så er ikke noe borti tele2) Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Heisann godtfolk!! Jeg skulle hatt fyllt opp kortet til en person som har tele2 ringkontant. Hvordan gjør jeg det? Det skal liksom være en overraskelse. Betal via nettbank står det, åssen gjør jeg det? Jeg har Nordea. (Jeg har Djuice, så er ikke noe borti tele2) 9023580[/snapback] Bump er ikke tilatt før etter 24 timer minst. Du må ha tilgang til personens Tele2 Konto (på nettet), kjappeste måten er VISA, og betal via nettbank tar 2 - 4 dager. ~ Mortis360 Endret 7. juli 2007 av Mortis360 Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 så viss jeg får tak i login til vedkommende, så tar det ett par dager før de får penger på kortet? Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 så viss jeg får tak i login til vedkommende, så tar det ett par dager før de får penger på kortet? 9023971[/snapback] Det stemmer, så spørs det på lovligheten av dette da, du skal ha tilatelse fra personen til å sette inn penger på kortet til vedkommende, ellers er det vel ulovlig. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 Jøss.... Jaja, takk for hjelpa i allefall. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 du skal ha tilatelse fra personen til å sette inn penger på kortet til vedkommende Jeg tviler. Jeg personlig trenger ingen lov som forhindrer folk i å gi meg penger - det ulovlige måtte vel være å logge inn med vedkommendes kredentialer uten vedkommendes tillatelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå