nocturno_culto Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Er en stooor venner for livet fan, men lurer på noe som plager meg. Chandler oppfinner noe som heter fireball, men hva er dette for noe ? noen som kan forklare dette ? Lenke til kommentar
Sperzel Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Den episoden hvor Joey egentlig skal skrive et stykke/film mens Ross bor hos Chandler og Joey? Endret 7. juli 2007 av Midi Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Trur du har bommet litt på kategorien du postet i eg. Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 Den episoden hvor Joey egentlig skal skrive et stykke/film mens Ross bor hos Chandler og Joey? 9023622[/snapback] Ja det er den episoden, Joey skal egentlig skrive stykket, men så sier chandler at han an kan være med litt også fullføre etterpå Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 Trur du har bommet litt på kategorien du postet i eg. 9023654[/snapback] hvor mener du den skal være da ? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Flyttes fra Film til TV-serier og programmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå