Lifesupport Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 jeg kjøpte meg en ny mobiltlf hos elkjøp. En nokia E65 uten abbonoment og fikk da elkjøp`s pris garanti fordi jeg fant den billigere ett annet sted. Det første som skjedde etter jeg hadde kjøpt tlf. var at jeg fant ut at de hadde gitt meg en vare som var innlevert og brukt (30dagers retur rett). Da gikk jeg små irritertn inn i butikken igjen og ga dem beskjed at det var uakseptabelt. Da sa selgeren at han hadde vært uheldig og tatt feil tlf fordi det gikk så fort i svingene. Så han ga meg en annen tlf. Når jeg kom hjem så jeg at jeg hadde fått en tlf som var konfigurert for telenor mobil og det var jo heller ikke det jeg skulle ha. Så nå må jeg inn igjen i butikken og få ny tlf. Jeg syntes det er utrolig dårlig kundeservice. Så dere som handler hos elkjøp: pass på at dem ikke lurer dere. Lenke til kommentar
Lifesupport Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 Forresten, visst det nå viser seg at dem ikke har flere nokia E65 uten abbonoment er det da mulig at dem låser opp den jeg har fått som er konfigurert for telenor? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Hva betyr en telefon som er konfigurert for telenor? Var det ikke samme telefon? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Fikk du en telefon som er LÅST til telenor? Var det et stort firkanta klistremerke på utstiden over åpningen, eller bare et lite rundt et med telenorlogo på siden av esken. Eller fikk du en telefon med telenoroppsett på mms og wap? Var det førstnevnte så har du rett til å dra tilbake og få et lite plaster på såret. Var det sistnevnte så har du ingenting å frykte, de fleste telefoner kommer som regel enten med telenor eller netcomoppsett . Ellers så er det jo litt rart å si at dette er noe som gjøres med vilje i alle elkjøpbutikker i hele landet. Tenk over det du sier her . Mvh en elkjøp-leangenselger. EDIT: Man kan dessverre ikke låse opp en e65 . Endret 7. juli 2007 av Alastor Lenke til kommentar
howerang Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 EDIT: Man kan dessverre ikke låse opp en e65 . 9023554[/snapback] Alle er uheldige av og til, nå var det trådstarters tur. Gå tilbake og snakk med de, ordner seg somregel fint, treffer du på en sur kundebehandler, hendvend deg til en annen. Men vis elkjøp ikke har mer telfoner igjen som er ulåste, så har de muligheten til å kjøpe koden fra TnM på 600,- og låse den opp, kostnaddene skal selfølgelig gå på dem. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Slik jeg forstår tråden er det trådstarter som ikke henger helt med i svingene... Distributørene i Norge konfigurerer nesten alltid ALLE telefoner opp mot en operatør, stort sett Telenor eller Netcom. Det betyr ikke at Telefonen er låst, men den har mms og wap-oppsett. De telefonene har et hvitt klistremerke på seg vanligvis. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Japp. Jeg tipper at det er et telenorklistremerke på den - men det betyr ikke at telefonen er låst . Lenke til kommentar
Lifesupport Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 Kan være at jeg tar feil. For det var ikke ett stort merke, men ett lite rundt.. Lenke til kommentar
TheScirocco Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Skjønner faktisk ikke poenget med dette sure oppgulpet fra trådstarter... Alle kan gjøre feil. De rettet opp feilen med en gang, så egentlig synes jeg de har gjort akkurat som de burde. Dessuten burde du kanskje sjekket litt bedre hva konfigurasjon var før du brøler ut i forumet og slenger drit om en hel kjede! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Kan være at jeg tar feil. For det var ikke ett stort merke, men ett lite rundt.. 9024767[/snapback] Da er den ulåst . Men det følger med telenor wap og mms-innstillinger. Så da er jo alt i orden. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Elkjøp får logge seg på og lage en sur tråd om denne udugelige kunden ;-) -snubbel Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Nei. Det ser jeg ikke poenget med . Eneste fra Elkjøp i nærheten har jo uansett svart. Viktigste er at saken løste seg... Lenke til kommentar
Lifesupport Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 Beklager det sure innlegget her, var ikke meningen. Men det hele var at jeg ble oppgitt og følte at de ikke gjorde jobben skikkelig. Beklager overfor elkjøp og syntes at dere har gjort en god jobb. (jeg kunne ikke vite at det måtte være stort telenor merke for at den skulle være låst). Jeg er fast kunde hos elkjøp og er stort sett fornøyd og kommer til å fortsette og handle hos elkjøp. beklager. Og dere som blir irritert over innlegget: Det er lov og ta feil. Jeg sa det til selgeren når jeg hadde fått feil tlf. Så jeg tok det på en fin måte. Lenke til kommentar
Lifesupport Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 Alastor, Takk for svaret Ordnet seg dette. Da har jeg ny tlf til jeg skal på reise neste uke. God service fra din side har forresten kjøpt 2gb minnekort og handsfree også, hehe Lenke til kommentar
Lifesupport Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 så om det er mulig så kan vi godt slette dette innlegget Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Jeg kan stenge tråden iallefall? Bra du er fornøyd nå, da anser vi saken som ferdigdiskutert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg