Splinten Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 Må si meg helt enig med deg der, Hvor blir det av? Kaster de det bare? ett eller annet sted må det være. Kan jo ikke være dyrt å slenge med det i demo pakken. Noe slurv syntes jeg rett og slett. Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Jeg tror nok at endel av kortene som selges som demovare er angrefrist, reparert vare osv også, jeg mener iallefall at jeg har sett demovarer tagget som "angrefrist". Det kan jo hende at kunden har sendt tilbake kortet uten I/O shield, ergo har ikke komplett/netshop etc noe I/O shield å sende ved. Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Vel, her kjøpte jeg bakplate. Ebay. Tok mindre tid å få den, enn tiden det tok å FÅ svar om hvor og hvordan fra der jeg kjøpe "Demo" kort. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Hahaha, de vet ihvertfall å ta betalt for det ^^ Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Samme prisen som Asus tar det,hvis en bestiller direkte fra dem. Kjøper en et demo hovedkort 40-60% av ordinær pris,vil et I/O shield til ca 100kr med frakt være blåbær. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå