Anders Moen Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Hei Har lyst på det radiostyrte flyet som heter SilverLit X-Twin Classic Trainer RTF. Ser så gøyalt ut. Har sett videoer av det på YouTube. Men har prøvd å finne det billig, og selvfølgelig har jeg Komplett.no, men det blir ikke så billig. Plutselig så kommer det en pris på 295,- OG 45,- i frakt og noen sånne greier. Har ikke så mye penger for tida. Noen steder de selger det til maks 300 med frakt osv? Takk for hjelp...(flytt hvis feilposta da ) Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 14. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2007 (endret) Jaja, lite hjelp å få her gitt....kjøpte uansett et fra Komplett.no. Ble en total pris på 420,50,- - hentet det nede på butikken. Nå skal jeg spare til et litt dyrere et (har bursdag 21 juli så da skal jeg svi av litt penger på et litt bedre og dyrere og selvfølgelig: et litt større et) Edit: Vurderer kanskje å kjøpe dette flyet...har lyst på sånn at jeg kan velge høyde selv, i motsetning til det forrige jeg kjøpte, et SilverLit X-Twin fly. Endret 14. juli 2007 av Anders-Moen Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Silverlit flyene er kanon gøy å fly. Den classic trainer flyet er faktisk den kjipeste. Har flere selv og testet noen andre som kompisen har og eg ville absolutt heller anbefalt x-twin turbo fury. Har også den store Silverlit boeing 737 som er drit rask og heftig fly i forhold til prisen. Den går rimelig høyt i luften og i ganske høy fart og det beste er at den tåler juling som bare det. Bestiller fra ebay og en selger fra tyskland som selger flyene for ca 200kr inkludert frakt. Var nettop nå og flydde x-twin sport som også er drit gøy å fly og lett å styre. Den derre classic er dog for de aller minste og er rimelig kjedelig å fly i forhold til disse andre. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 13. august 2007 Forfatter Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Mhm, de er det. Jeg har bare SilverLit X-Twin Classic Trainer og den jageren jeg. Men jeg fikk litt dilla på r/c fly så jeg kjøpte meg et HobbyZone Super Cub fly for ikke lenge sida. Nå har smallsize.no satt ned prisen noe enormt på et produkt, så jeg kan jo kjøpe 2 stykker fra dem, for prisen av 1 omtrent Edit: Forresten så bare kjøpte jeg det på Komplett.no Totalpris ble på 420,- når frakten var betalt. De selger dem også på Clas Olshon (eller åssen jeg skriver det) for 200 eller 300 kroner. Husker ikke helt Endret 13. august 2007 av Anders-Moen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå