motorkongen Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 hvor kan jeg laste ned polyfoniske ringetiner til min t720? :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: Lenke til kommentar
hei_det_er_robin Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Prøv bommi.net, hvis du gidder å betale for dem.. Eller så kan du lese rundt å forumet, du finner sikkert no!! Du kan oxo gå inn på www.digidots.co.uk og finne noen der (De er GRATIS, bortsett fra wap utgifter).. På siden står det oxo hvordan du laster dem ned.. En annen mulighet er å skaffe deg en datakabel og laste ned MIDI filene direkte fra nettet og legge de over på telefonen med et kompatibelt program... Noen som Vet om et??? Lenke til kommentar
psultan- Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Det går an å bare legge ut MIDI-filer (.mid) på en vanlig webside (HTML) og laste dem ned via WAP, hvis de ikke er for store. Jeg vet ikke hva maksimal størrelse er. MIDI-filer er det plenty av på nettet, bare søk på Google eller lignende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå