OscarWoHA Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Heldigvis var det ikke en moské. "79 personer døde da en lastebil eksploderte i Tokyo i natt." Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Jeg håper de tar med mitt hus i 'Cleaning mama' (oppfølgeren til 'cooking mama'), så jeg får se om andre er flinkere enn meg å rydde.. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Forby all relgion sier nå jeg, rota til det meste jævlige som skjer på jorden. Gjeng brain dead zombies. Tenker mange kommer til å følge kirkens rettnings linjer...not! Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 Hadde dette vært en moske hadde terror trusselen mot Sony økt med 800% (matematisk umulig ja, men likevell) samt alle europeere hadde stått på en eller annen dødsliste. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Skulle likt å sett disney måtte beklage seg til notre dame for å ha plassert et monster i kirketårnet, og presentert kirkens leder som kynisk. 9025878[/snapback] Poenget her var at sony/insomniac ikke hadde spurt om lov. Lenke til kommentar
Defekt Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Hadde dette vært en moske hadde terror trusselen mot Sony økt med 800% (matematisk umulig ja, men likevell) samt alle europeere hadde stått på en eller annen dødsliste. 9027688[/snapback] Neida, bare å åttedoble det. Lenke til kommentar
My2Cents Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) Synes dette her går over stokk og stein. Resistance er fantasi, og ikke basert på virkeligheten. De har kopiert en kirke, satt den inn i fantasi verden og ferdig med det. Lage en relgion debatt ut av dette her latterlig. Dette har absolut ingenting med relgion og gjøre. Jeg har selv vært i den kirken i spillet. Man er der noen minutter, skyter noen monstre og så er man ferdig og går videre. Lage så mye styr av INGENTING er latterlig. Jeg skulle ikke sagt noe om dette var basert på virkelig historie men det er ren fantasi som Sony også har sagt det er Hvor mange ganger har ikke kirker, rådhus og andre steder blitt både bombet, sprengt og brent ned? Spesielt i filmer er dette helt vanlig kost for oss. La nå fantasi være fantasi. Jeg ler av hele opplegget her. Resistance er et 100% fantasi spill som er diktet opp av noen produsere. Skal kirken saksøke alle bøkene, filmene og spillene som har noe av det samme innholdet? Nei dette holder ikke. Endret 8. juli 2007 av My2Cents Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Finnes det sånne vifter på bakken, på den ordentlige kjerka og eller? I såfall er den nesten verdt et besøk må jeg si. Det snakkes så mye om å ha respekt for religioner og alle som "tror". Dette er for meg pisspreik fra start til finish. Respekt skal fortjenes. Jeg har respekt for alle som står for gode verdier. Jeg har IKKE respekt for troen til religiøse mennesker, uansett religion. Eventyr var morsomt da jeg var 5 år, men man vokser opp en gang og ser realiteten i øynene. Men jeg bikker over i Religionskrangling, som det finnes mer enn nok av på Religion, filosofi og livssyns-delen. Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Skulle likt å sett disney måtte beklage seg til notre dame for å ha plassert et monster i kirketårnet, og presentert kirkens leder som kynisk. 9025878[/snapback] Poenget her var at sony/insomniac ikke hadde spurt om lov. 9027993[/snapback] Det er latterlig for det. Skal liksom spillselskap og filmstudio spørre om å få lov hver gang de skal bruke kjente steder i film/spill. Poenget er not det at kirken sp en liten mulighet hvor de kunne prøve å snylte på Sony. Fuck off til kirken sier jeg bare. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Det er latterlig for det. Skal liksom spillselskap og filmstudio spørre om å få lov hver gang de skal bruke kjente steder i film/spill. Poenget er not det at kirken sp en liten mulighet hvor de kunne prøve å snylte på Sony. Fuck off til kirken sier jeg bare. 9028828[/snapback] Jeg er helt enig. Som jeg har sagt flere ganger er det in og hate sony for tida, og vanligvisi slike tråder er jeg vant til at folk tar parti med motparten til sony, men nå har det kommet noe folk hater enda mer enn sony. Jo, kirka. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Finnes det sånne vifter på bakken, på den ordentlige kjerka og eller? I såfall er den nesten verdt et besøk må jeg si. Det snakkes så mye om å ha respekt for religioner og alle som "tror". Dette er for meg pisspreik fra start til finish. Respekt skal fortjenes. Jeg har respekt for alle som står for gode verdier. Jeg har IKKE respekt for troen til religiøse mennesker, uansett religion. Eventyr var morsomt da jeg var 5 år, men man vokser opp en gang og ser realiteten i øynene. Men jeg bikker over i Religionskrangling, som det finnes mer enn nok av på Religion, filosofi og livssyns-delen. 9028751[/snapback] Verden er nok enkel å forstå når man kun har seg selv og bruker kune egne erfaringer som målestokk. Verden er også lettere i sort/hvitt skjønner jeg. Men nå er jeg off-topic. Men det er mange andre her også. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 Hvis det er snakk om å spørre om lov, har Take 2/Rock*, Gearbox, Raven og Illusion softworks spurt om lov å bruke kirker og religiøse symboler i deres spill? Fanden og, i Mafia skyter du jo veggmellom under en begravelse og plaffer ned en gjeng med mobsters. Om ikke det er "krenkende ovenfor kirkens verdier" så vet ikke jeg. Nei dette er ene og alene kun fordi det er penger man vil ha, ikke noe annet. Grådighet styrer kirken og ser det ut til, men det har den jo gjort i all verdens lang tid og. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Haha.. Kriken XP Få 1000000000 kroner - Herregud! trudde ikke kirken var grådige! Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Haha.. Kriken XP Få 1000000000 kroner - Herregud! trudde ikke kirken var grådige! 9032278[/snapback] Nei kirken har jo aldri vært grådige opp igjennom tiden Velkommen til den voksene verden! Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Haha.. Kriken XP Få 1000000000 kroner - Herregud! trudde ikke kirken var grådige! 9032278[/snapback] Aldri hørt om salg av avlat, eh? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå