Coaxmetal Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Fant en 37 tommers tv til 12500 inkl. frakt på shg.no, som koster meg 16k i lefdal/elkjøp. Problemet mitt er at jeg er skeptisk til denne butikken. Nettsidene virker litt useriøse (mye dansk skrift), og når jeg skal bestille virker det ikke som jeg kan få den i oppkrav, i og med at den ikke er på lager er det ikke aktuelt med forskuddsbetaling i og med at det kan ta år og dag før det blir.. Noen som kan anbefale/fraråde denne butikken? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Shg.no er helt greie de. Problemet er leveringstiden. De har laaaaaaaaang leveringstid om tven ikke er på lager. Men det er ikke en svindelbutikk, for å si det sånn. Lenke til kommentar
Coaxmetal Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 Shg.no er helt greie de. Problemet er leveringstiden. De har laaaaaaaaang leveringstid om tven ikke er på lager. Men det er ikke en svindelbutikk, for å si det sånn. 9023403[/snapback] hvor lang tid kan det være snakk om da? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Tja. De tvene som har ubekreftede datoer har ubekreftet dato om 1 måned. LB2R'en din har ikke en gang en ubekreftet dato. Så minimum 1 måneds leveringstid? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Er det ikke ganske dyr frakt også fra shg da? Lenke til kommentar
Coaxmetal Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 Tja. De tvene som har ubekreftede datoer har ubekreftet dato om 1 måned. LB2R'en din har ikke en gang en ubekreftet dato. Så minimum 1 måneds leveringstid? 9023537[/snapback] hehe oida får vel se an litt om det blir noe salg mot høsten på lefdal i såfall Lenke til kommentar
Coaxmetal Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 Er det ikke ganske dyr frakt også fra shg da? 9023587[/snapback] 1000 for tv over 37" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå