Gå til innhold

Ny skjerm til videoredigering ++

Gjest Slettet+432

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+432

Heisann!

Har bestilt meg en Mac Pro nå, og tenkte jeg skulle ha en skjerm til (ganske lurt, hva? :D) Jeg vet at Apple sine skjermer er helt fantastiske, da jeg jobber mye med dem, men lommeboken min tåler neppe prisene. Så jeg lurte på hvilken skjerm jeg skal kjøpe? Det må være minst 20" og LCD-skjerm.

Har hørt mye bra om Samsung Syncmaster-serien, noen som kan opplyse meg litt? Kan vel betale opp til 4000, det er absolutt max. Det hadde vært veldig kjekt og greit om skjermen, i tillegg til analog/digital inngang, også hadde inngang for videosignaler (kompositt), men det er ikke et krav. De må være ganske fargekorrekte, da jeg klipper og redigerer video. Ikke sånn glossy drit forresten, det suger hardt

Aleksander

Endret av Slettet+432
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jo større jo bedre :) Er denne bra da? Erfaringer fra folk?

9023352[/snapback]

skal visst være den beste på markedet av 22"

personlig bruker jeg asus sin 22" fornøyd med den,men men nok om det

er forskjellige paneler på den samsungen... noe jeg ikke skjønner dritten av.

a panel b panel osv er visst et panel som er det beste?

det får noen kunnskaps folk svare på:)

Lenke til kommentar

Kan fint anbefale Samsung 226BW, er en genial og stor skjerm. Bra farge gjengivelse og lite back light bleeding.

Ulempen er at det finnes tre forskjeller paneler, A, C og S panel. S er det beste. Men Samsung har sluttet å lage A og C, men er sikkert noen nettbutikker som fremdeles har de inne. Så send en mail til butikken du handler oss og spør om de kan skjekke hvilket panel de har.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432
Kan fint anbefale Samsung 226BW, er en genial og stor skjerm. Bra farge gjengivelse og lite back light bleeding.

Ulempen er at det finnes tre forskjeller paneler, A, C og S panel. S er det beste. Men Samsung har sluttet å lage A og C, men er sikkert noen nettbutikker som fremdeles har de inne. Så send en mail til butikken du handler oss og spør om de kan skjekke hvilket panel de har.

9032447[/snapback]

Hva er et panel, hva har det å si? Pleier det å stå i spesifikasjonene hvilket panel det har?

Edit: Tenkte å kjøpe den hos siba, der står det: "Paneltype: TN"

Endret av Slettet+432
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...