Korka Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Har tenkt å bestille to kalde katoder og en basic kit... Blir ca 70kr eller noe tilsammen, sikkert mer... Er det noen nettbutikker med gratis frakt? Blir litt kjedelig å betale mer i frakt enn varene selv Edit: Er netshop.no, Databasen og Dataimpuls.no som har varene Endret 7. juli 2007 av korka Lenke til kommentar
Ampy Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Eneste måten du kan få til det, er vel å hente varen selv.. Microplex har sikkert også de varene forresten.. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 det har de sikkert, men det kommer ikke på prisguiden Lenke til kommentar
Ampy Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 De er jo eiet av Netshop, så de har sikkert samme prisen. Tenkte på Microplex fordi de har fint hentesystem. Men du bor kanskje i feil ende av landet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Eneste butikker med gratis frakt som jeg kan komme på er CDON og apple sånn i slengen. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) jeg bor i kristiansund jeg... Gulesider it! Endret 7. juli 2007 av korka Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Et tips.. komplett.no Trur dem selger katoder enda, gjorde ihvertfall det før, og om du betaler med visa der så kan dem sende det som brev.. da blir det 39 kr i porto. og ikke noe anna gebyrer osv. Lenke til kommentar
carwash Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Selv om lefdal.com sansyneligvis ikke har kaldkatoder i nettbutikken sin er det verdt å merke seg at de har gratis frakt på alle varer. Mvh Simen Farstad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå