FinalHorror Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Har store problemer med å se filmer på nettet, men bare filmer som bruker windows Media Player. Dette gjelder ALLE filmer som ses med WMP uannset side, uannsett hvor jeg er, har lastet ned ny codec for å fikse problemet, men det funker ikke. Det som skjer er at loading kommer opp i 2sec så slutter den å vise. Hvordan kan jeg fikse dette? Må jeg laste ned noe? Hva må jeg gjøre? Mvh Jonas S. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 laste ned alle codecs divx mp4 osv ta et google søk evt oppdater til wmp 11^^ hvorfor bruke wmp? Lenke til kommentar
FinalHorror Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 laste ned alle codecs divx mp4 osv ta et google søk evt oppdater til wmp 11^^ hvorfor bruke wmp? 9023231[/snapback] Kan jo ikke altid velge når du ser ting på nettet, som for eksempel med Live Earth nå, med IE trenger du WMP, mens med Firefox brukes quick time, du velger ikkje selv... Har lastet ned alle codec eg trenger så det er ikke problemet, det VET eg... Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 laste ned alle codecs divx mp4 osv ta et google søk evt oppdater til wmp 11^^ hvorfor bruke wmp? 9023231[/snapback] Kan jo ikke altid velge når du ser ting på nettet, som for eksempel med Live Earth nå, med IE trenger du WMP, mens med Firefox brukes quick time, du velger ikkje selv... Har lastet ned alle codec eg trenger så det er ikke problemet, det VET eg... 9025075[/snapback] neida, men jeg har da aldri hatt probs, men jeg kjører firefox da:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå