Duztey Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Duztey: Hvorfor trenger du DVD når du allerede har Ps2? Og... det er ikke størrelsen på spaken det kommer ann på... det er hvordan du bruker den.... :wink: Jaja, men vis jeg ikke hadde ps2 da har jeg ivertfall ikke kjøpt den. for jeg vil ha dvd. Spaken er ikke direkte liten, men det er egentlig den gule joysticken som plager meg, får liksom ikke skikkelig tak i den. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Siden du bare har spilt MoH:Frontline og... ugh... Turok:Evolution så forstår jeg det. Den gule spaken er ikke veldig god til first-person shootere, dessverre. Men den er ikke veldig dårlig heller. Men... jeg spiller ytterst få FPS spill på konsoll, så det gjør ikke noe særlig for meg. Lenke til kommentar
Jallin Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Spiller ikke dvd eller cd. Grunnen til det er at de fleste allerede har en dvd-spiller i huset og da blir det en unødvendig kostnad. Vil du betale for en GC med dvd kan du kjøpe en Panasonic Q, så du har jo valget... Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Enig med deg Amped. Jeg skjønner ikke hvorfor folk absolutt må holde med konsollen "sin" gjennom tykt og tynt. Fanboy'ism er forferdelig konservativt (AKA driiit kjedelig). Lenke til kommentar
Zarato Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Og... det er ikke størrelsen på spaken det kommer ann på... det er hvordan du bruker den.... :wink: Helt riktig Lenke til kommentar
TCi Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Får vel henge meg på jeg og... :wink: Personlig har jeg PC og GC. PC fungerer perfekte til FPS+3person Mens konsoller passer utmerket til bilspill, adventure o.l. Ingen av konollene er BEST! Konsollene lever av spillene... har den ikke gode spill kan den ikke hevde seg godt nok. Det er vanskelig for X-box og Game Cube å komme seg inn på markedet etter at PS2 har vært enehersker i lang tid. Slik er det bare. Der har Sony gjort leksa si... Så lenge Sony ligger skrittet forran de andre vil PS hevde seg blant de øverste innen konsoller. Det ser nok slik ut med PS3 og, men kanskje X-box next kan få litt av fangsten. Men ennå har vi ikke hørt noe om Nintendo.. Jeg håper de har et ess i ermet :wink: Lenke til kommentar
AOFanboi Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Hm. Hva skal vi stakkars Dreamcast-fanbois si da? :-P Selv har jeg både PS2 og GameCube (og en nedpakket DC), og rekken av mecha-titler får meg til å vurdere XBox; men hvert konsoll har sine fordeler. Folk som rakker ned på andre konsoller uten å se at de har fordeler (f. eks. PS2 sitt vanvittige mengde titler) fremstår mer som usikre på "eget konsoll" sine vegne... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå