Gå til innhold

En tale til folket, spesielt fanboys. Kremt.

Amped

Anbefalte innlegg

Til min store irritasjon, :evil: , kom jeg midt opp i en diskusjon på skolen her om dagen, om hvilken konsoll som er best. Jeg satt i kantina og spiste, da en person som jeg ikke har ord for, plutselig brøt den vakre etterjuls-stillheten (eyhh!!) med sin tøffe stemme og sa: "Xbox suuuger. PS2 er best, ALT på PS2 er helt perfekt!"

Der satt de, en bunch maksimale fanboys og nikket og godtet seg sammen, og hver og en som klarte å få fram de magiske ordene, følte seg majestetiske og så ekstremt gode, bare fordi de bar den meningen.

Og der slengte de fram argumenter og dritt som bare det, basert på null og niks.

Dette har fått meg til å innse hvor bra dette forumet er. Merk: Ikke det at det ikke finnes et eneste spor av fanboys her. Og jeg skal heller ikke skryte av mine første innlegg her i forumet :roll: Men mange av innleggene er på et så høyt kvalitetsnivå (hvis jeg kan kalle det for det), at disse tøffe gutta :lol: blir så innmari latterlig, ynkelige og patetiske i forhold. Jeg skryter altså av en del karer her... Det gleder meg å se noen som endelig får finger'n ut av hullet og kommer med skikkelige argumenter. :D Fortsett slik!

Jeg har lært av dere!

-Thank you-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for det.

Jeg har også sånne venner på skolen som sa PS2 er best og xbox og gamecube suger og sånn er det. Det er det værste vrøle jeg har hørt jeg er ikke fanboy men liker ikke spesielt ps2. Jeg hadde en ps2 når den kom ut for 2 år siden og men solgte den etter cirka etter 1 1/2 år etter jeg hørte om The Big X and The cool GC. Når jeg prøvde for første gang en xbox ble jeg helt sjokkert , fordi det var jo en helt annen generasjon av gaming og for en grafikk den kan lage.Xbox har ikke så mange bra topp titler nå men jeg kan love at om cirka et halvt år eller helår så er xbox kanskje 3 ganger bedre en ps2 på gameplay.Jeg lliker gamecube veldig godt , hvorfor ? Fordi det er en liten og kompakt maskin som er en god kvalitet på gameplay og grafisk. Jeg eier en xbox og en gamecube.

Jeg skulle gjerne hørt på hva vennene dine mener men jeg tåler ikke FANBOYS.

Jeg synes det var bra at du tok opp det emne her.

Vennlig hilsen Gamerman

Keep your freinds close, but keep your enemys even closer........

Lenke til kommentar
Når jeg prøvde for første gang en xbox ble jeg helt sjokkert , fordi det var jo en helt annen generasjon av gaming og for en grafikk den kan lage.

Ikke for å fyre under debatten en gang til...

Men første gangen jeg prøvde X-box ble jeg IKKE imponert. Synes det nesten var helt likt PS2 med en ubehagelig håndkontroll.

Gleder meg til det kommer fotorealistisk grafikk jeg :-)

Lenke til kommentar

Haha PS2 firkantet grafikk, det er vel noe av det teiteste jeg har hørt.. PSX er vel den konsollen som sist hadde firkantet grafikk, og tildels nintendo 64. Selvom Xbox viser bedre grafikk en PS2, kan man laaangt i fra si den er firkantet.

Lenke til kommentar

Jeg eier en PS2. Jeg har prøvd alle maskinene, første spille jeg prøvde på xbox var Halo og ble mektig imponert over gameplay og grafikk. Har også spilt bloodwake, Dead or alive 3, splinter cell og rallisport challenge.

På gamecube var det første spillet turok: evolution, ble ikke så imponert over det men, også spilt MOH: Frontline, det ble jeg litt imponert men ikke mye da. På ps2 har jeg ZOE, MGS 2, GTA3, GTA: Vice City, Airblade(Det suger, men heldigvis vant jeg det i en konkuranse!), Gran turismo 3, ridge racer 4, burnout 2 og dead or alive 2. 2 spaker og logitech driving force ratt og pedaler. Jeg synes ikke ps2 er best bare fordi jeg eier en. Jeg synes ps2 og xbox er like bra. Likevel om xbox har færre topp titler. Men gamecube synes jeg ikke noe om. Fordi:

1. Spiller ikke dvd eller cd.

2. spaken har 3 færre knapper på kontrollen. Blir da færre funksjoner i spillet da.

Det er liksom bare en annen kvalitet i ps2 og xbox.

For å si det sånn så er ikke jeg en fanboy. Innerst inni meg synes jeg ps2 er best fordi den har flest topp titler. :roll: Eks. GTA vice city. Men jeg tipper xbox kommer til å ta igjen ps2 innom det da, etter vert kommer sony til å konsetrere seg om ps3. :D

Lenke til kommentar

Duztey: Å dømme Gamecube på basis av MoH:Frontline og Turok:Evolution blir litt som å dømme Ps2 på Soldier of Fortune og... vel... Turok: Evolution, eller X-box på basis av... ehmm... MoH:Frontline og... ja... Turok:Evolution. Med andre ord, spill noe annet en slappe ports og dårlige spill før du sier noe mer.

Når det gjelder kontrollen har den noen ekstra funksjoner som ikke X-box og Ps2 har(Analoge skulder-knapper) og er bedreenklere å bruke(Mer dynamisk knappeoppsett). Men ja, den har færre knapper. Ikke det at de fleste Ps2, X-box, eller Gamecube spill bruker alle kontroller funksjonene, men.... færre knapper... ja...

Lenke til kommentar
Duztey: Å dømme Gamecube på basis av MoH:Frontline og Turok:Evolution blir litt som å dømme Ps2 på Soldier of Fortune og... vel... Turok: Evolution, eller X-box på basis av... ehmm... MoH:Frontline og... ja... Turok:Evolution. Med andre ord, spill noe annet en slappe ports og dårlige spill før du sier noe mer.  

Jeg snakket om første inntrykk. Ikke hva som er best eller ikke. Dessuten vet jeg hva gc har å tilby. Men jeg fikk et dårlig første inntrykk av gc. Første inntrykket av ps2 var ikke så bra den heller, men når jeg kjøpte flere og bedre spill vart det plutselig mye bedre. En dag kan jeg like gc veldig godt... kanskje.

Lenke til kommentar
Hvis du ikke liker GC veldig godt PGA spill. Liker du ikke spill.

Hvis du ikke liker PS2 veldig godt PGA spill. Liker du ikke spill.

Hvis du ikke liker Xbox veldig godt PGA spill. Liker du ikke spill.

Jeg liker spill veldig godt jeg!!! Hovedsakelig liker jeg ikke gc på grunn av den ikke spiller verken dvd eller cd og den har en liten spake!!! :evil:

Alle har sin mening!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...