pizzafordi Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 dette er min andre Viewsonic skjerm vx74 eller noe sånt en 17" 3 ms,. den første tok kvelden etter et år hvor den begynte å brenne. det begynte med at jeg ikke kom inn i windows helt sånn plutselig, muligens virus. jeg klarte heller ikke installere windows vista på denne maskin, men det gjorde jeg på en annen maskin nylig med samme cd. på denne maskin har jeg asus nforce 6 hovedkort og den jeg klarte å installere vista på var et sånn micro-atx kort med hdmi og ati chipset. som vistnok hadde betegnelsen vista ready på utsiden. nå sitter jeg med en ny installasjon med sp2 av xp pro. har overklokket opp og ned. men tror neppe det er det som skyldes at skjermen ofte ikke skrurs seg på bare fortsetter å lyser oransjt i stedenfor grønnt. tingen er jeg kan restarte 3-4 ganger med hovedbryter, ikke med restart knappen så av og til kommer jeg inn i windows. så jeg lurer, kan det være den nye biosen jeg flashet nylig. jeg mener husker ikke helt, dette skjedde før jeg flashet biosen . skal prøve å flashe tilbake. hva kommer slike ting av, håper noen skjønner hva det går i. dvs, skjermen lyser oransj istedenfor grønnt 3 av 4 ganger som regel. hvorfor. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 reklamasjon/garanti, er saken kjøpt som privat person har du 5 års reklamasjons rett. ikke si noe om at den er brent, holder og si at den lyser oransj, ikke vil slå seg på. skjermen synger på siste værset. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Har du prøvd skjermen på andre pcer og en annen skjerm på pcen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå