Fløffy Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Ønskjer kommentarar på eit harddisk oppheng eg har laga til kabinettet mitt. Platene til opphenget er av stål og er lakkerte med svart blank lakk. Bilder: Tegning av opphenget i sketchup Under lakkering Litt luft mellom diskane gjer bra kjøling Testing av diskane med henhold til støy Edit: lagt til tegning i sketchup Endret 7. juli 2007 av Actrm Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Eneste kommentaren til dette er at det gan gå ganske hett for seg om du ikke har en god kjøleløsning her. Gjelder særlig hvis det er lite eller ingen mellomrom diskene imellom. Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Eneste kommentaren til dette er at det gan gå ganske hett for seg om du ikke har en god kjøleløsning her. Gjelder særlig hvis det er lite eller ingen mellomrom diskene imellom. 9027641[/snapback] Ja ville nokk hatt en eller to vifter som blåser luft på dem, disker som er så tett produserer ganske gått med varme. Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 Som sagt er det eit lite mellom rom mellom diskane på ca. 4-5 mm og eg kjem til å ha ei 120 mm vifte i front Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Da burde det gå fint, 4-5mm er litt lite med tanke på varmen Jeg har valgt å bruke 10-15mm på mitt rack. Det skal to disker i høyden*3 eller 4 Serverpc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå