Gå til innhold

Ny pc, hjelp meg og bygge?

Anbefalte innlegg

@Seidon:

Det kommer alltid nye ting og vis man skal vente på alt det nye som "kommer" tror jeg ikke det blir noe datakjøp, her gjelder det neste å handle instinktivt og ikke vente på alle disse "nye" tingene som kanskje kommer vinteren men ender opp med å komme et halvt år etter planlagt release.

@Trådstarter: Jeg liker opsettet ditt :) Hvorfor ikke bare smelle til med et lian-li når du er igang? Det er toppers kabinetter med geniale løsninger(nå skal ikke jeg drive propaganda her, men for all del kjøp et kabientt du kommer til å trives med :) )

Mvh Jlona

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
@Seidon:

Det kommer alltid nye ting og vis man skal vente på alt det nye som "kommer" tror jeg ikke det blir noe datakjøp, her gjelder det neste å handle instinktivt og ikke vente på alle disse "nye" tingene som kanskje kommer vinteren men ender opp med å komme et halvt år etter planlagt release.

@Trådstarter: Jeg liker opsettet ditt :)  Hvorfor ikke bare smelle til med et lian-li når du er igang? Det er toppers kabinetter med geniale løsninger(nå skal ikke jeg drive propaganda her, men for all del kjøp et kabientt du kommer til å trives med :) )

Mvh Jlona

9026625[/snapback]

Så bra du like opsettet :) Har sett en del på lian li, men finner ingen spesiellt kule. kanskje du har noen lenker eller anbefalninger?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...